BMW are probleme cu furnizarea la timp a pieselor de schimb. Care este motivul

Joi, 22 August 2013, ora 09:51
1454 citiri
BMW are probleme cu furnizarea la timp a pieselor de schimb. Care este motivul

BMW, cel mai mare producator de masini de lux la nivel mondial, are probleme sa livreze la timp pietele de schimb din cauza unui nou sistem de distributie, obligand clientii din intreaga lume sa astepte pentru reparatii, transmite Bloomberg.

Circa 10% din piesele necesare nu sunt disponibile imediat intr-un depozit central din Dingolfing, Germania, din cauza acestor schimbari. BMW a introdus schimburi de lucru suplimentare pentru a scurta asteptarea si vrea ca noul sistem sa functioneze corespunzator de la inceputul lunii septembrie.

Intarzierile, care au aparut acum mai mult de doua luni, odata cu adoptarea noului sistem de logistica, s-au propagat in toata lumea intrucat comenzile pentru cele 40 de centre de distributie de componente ale BMW se fac la unitatea din Dingolfing.

Acest centru aprovizioneaza direct si circa 300 de service-uri din Germania.

"Suntem nevoiti sa dezamagim circa 180 de clienti pe luna. Asta inseamna 20% dintre clientii cu masini care au nevoie de reparatii majore. Este imposibil sa multumesti un client care nu isi poate folosi masina", a declarat Burkhard Weller, proprietarul Weller Gruppe din Osnabrueck, unul din cei mai mari dealeri BMW din Germania.

Situatia este sensibila pentru BMW mai ales ca are clienti si o reputatie premium.

"Problema cu piesele de schimb ar putea sa afecteze imaginea BMW. Nu imi aduc aminte de un caz comparabil, ca o problema ca aceasta sa dureze de luni de zile", a spus Stefan Bratzel, director la Centrul de Management Auto al Universitatii pentru Stiinte Aplicate din Bergich Gladbach din Germania.

Activitatile post-vanzare sunt importante pentru producatorii auto deoarece contribuie substantial la profitabilitate si legatura clientilor cu brandul, avand o influenta asupra satisfactiei clientilor, potrivit Institutului pentru Industria Auto din Germania, aflat in proprietatea statului.

Proiectul de logistica, numit ATLAS, a inceput in Dingolfing in 2009, in colaborare cu IBM si SAP, si ar fi urmat sa fie finalizat in trei ani. Intre timp IBM s-a retras din acest proiect.

Intarzierile din SUA au loc mai ales in cazul comenzilor speciale, a spus un purtator de cuvant al BMW in aceasta tara. In China, unii dealeri se confrunta cu probleme similare.

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

Un alt obiectiv al Green Deal pare să fie lăsat uitării: Ponderea transportului rutier de mărfuri a crescut în zece ani
Un alt obiectiv al Green Deal pare să fie lăsat uitării: Ponderea transportului rutier de mărfuri a crescut în zece ani
Comisia Europeană își propunea, prin Green Deal, ecologizarea transportului de marfă, prin urmare, atragerea a cât mai multe companii de transport de marfă pe calea ferată. Însă în...
De ce a renunțat Alfa Romeo la numele "Milano" pentru un nou SUV. Care este noul nume ales de companie
De ce a renunțat Alfa Romeo la numele "Milano" pentru un nou SUV. Care este noul nume ales de companie
Producătorul auto Stellantis a cedat după o confruntare cu autoritățile italiene și a redenumit SUV-ul al cărui nume a fost contestant. Alfa Romeo Milano a stârnit controverse imediat după...
#piese schimb BMW, #reparatii BMW, #sistem distributie BMW , #stiri BMW