Vanzarile BMW Group au atins maximul istoric in martie

Joi, 11 Aprilie 2013, ora 16:55
2015 citiri
Vanzarile BMW Group au atins maximul istoric in martie

In luna martie, BMW Group a vandut mai multe automobile decat in orice alta luna din istoria sa. Per total, compania a comercializat 191.269 de automobile BMW, MINI si Rolls-Royce in cursul lunii trecute, depasind precedentul maxim istoric din martie 2012, de 185.741 unitati.

De asemenea, compania a inregistrat un nou nivel de top pentru primele trei luni: volumul vanzarilor pentru acest an, pana la finalul lunii martie, a crescut cu 5,3%, la 448.200 de unitati (anul trecut: 425.543).

"Vanzarile gamei BMW Seria 3 au contribuit masiv la acea crestere, iar in curand vom extinde gama de succes Seria 3 cu BMW Seria 3 Gran Turismo. In consecinta, obiectivul nostru este o crestere continua a vanzarilor BMW Group la nivel mondial in 2013", a declarat Ian Robertson, membru in Consiliul Director si responsabil pentru vanzari si marketing BMW.

BMW a comercializat mai multe masini decat in orice alta luna din istoria companiei, inregistrand o crestere de 4% fata de anul trecut, de la 153.016 la 159.195 unitati. Vanzarile pentru T1 din 2013 au ajuns la 381.404 automobile, inregistrand o crestere de 7,0% fata de primul trimestru din 2012.

Grupul a avut insa vanzari mai mici pentru automobilele MINI si Rolls-Royce pe trimestrul intai din acest an, cu 3% si, respectiv, cu -16,6%. BMW a vandut astfel in perioada ianuarie martie 31.763 de automobile MINI si 642 de masini de lux Rolls-Royce.

Compania a reusit insa sa depaseasca vanzarile din primul trimestru al lui 2012 si la motociclete. Vanzarile au crescut cu 1,5%, la 24.732 de unitati.

SUA, Asia si Rusia, responsabile pentru succesul BMW

Rezultatele pozitive ale BMW se datoreaza evolutiei pe pietele din SUA, Asia si Orientul Mijlociu. Astfel, grupul a inregistrat pentru ianuarie - martie 2013, in comparatie cu perioada echivalenta a anului precedent, o crestere a vanzarilor pentru SUA cu 4,3%, la 78.957 de unitati, iar in Orientul Mijlociu cu 27,7%, la 4.936 unitati.

In China, compania a vandut 86.070 de masini, cu 7,6% mai mult decat in T1 din 2012, cunoscand o crestere de 7,2% si, respectiv, 16,9% si in Japonia si Coreea de Sud.

Evolutia negativa a pietei europene s-a reflectat si asupra vanzarilor BMW, care au scazut, in primul trimestru din 2013, cu 3,8% in Germania, pana la 63.675 de automobile, desi compania a reusit totusi sa isi creasca cu 3,1% vanzarile totale in Europa, pana la 207.128 de automobile.

Grupul a avut o evolutie excelenta si in Rusia, unde a vandut cu 21,1% mai multe masini decat in ianuarie - martie 2012 si a vandut astfel 9.377 de automobile.

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

Audio Magic Eraser, unealta care le permite utilizatorilor să elimine zgomotele nedorite din filmări
Audio Magic Eraser, unealta care le permite utilizatorilor să elimine zgomotele nedorite din filmări
Google a lansat recent o caracteristică revoluționară numită Audio Magic Eraser, disponibilă exclusiv pe noile modele de smartphone-uri Pixel 8 și Pixel 8 Pro. Funcția este proiectată să...
”România nu este oaia neagră a Europei”. Un fost ministru de Finanțe descrie poziția țării noastre în relație cu marile deficite globale VIDEO
Discuțiile despre deficitul bugetar ridicat și procedura de deficit excesiv în care se află țara noastră încă din 2019 a acaparat dialogul public, dar prea puțin ne aplecăm asupra...
#vanzari BMW 2013, #rezultate financiare BMW 2013, #vanzari BMW Europa, #vanzari Mini, #vanzari Rolls Royce , #Cifra de afaceri