In luna martie, BMW Group a vandut mai multe automobile decat in orice alta luna din istoria sa. Per total, compania a comercializat 191.269 de automobile BMW, MINI si Rolls-Royce in cursul lunii trecute, depasind precedentul maxim istoric din martie 2012, de 185.741 unitati.
De asemenea, compania a inregistrat un nou nivel de top pentru primele trei luni: volumul vanzarilor pentru acest an, pana la finalul lunii martie, a crescut cu 5,3%, la 448.200 de unitati (anul trecut: 425.543).
"Vanzarile gamei BMW Seria 3 au contribuit masiv la acea crestere, iar in curand vom extinde gama de succes Seria 3 cu BMW Seria 3 Gran Turismo. In consecinta, obiectivul nostru este o crestere continua a vanzarilor BMW Group la nivel mondial in 2013", a declarat Ian Robertson, membru in Consiliul Director si responsabil pentru vanzari si marketing BMW.
BMW a comercializat mai multe masini decat in orice alta luna din istoria companiei, inregistrand o crestere de 4% fata de anul trecut, de la 153.016 la 159.195 unitati. Vanzarile pentru T1 din 2013 au ajuns la 381.404 automobile, inregistrand o crestere de 7,0% fata de primul trimestru din 2012.
Grupul a avut insa vanzari mai mici pentru automobilele MINI si Rolls-Royce pe trimestrul intai din acest an, cu 3% si, respectiv, cu -16,6%. BMW a vandut astfel in perioada ianuarie martie 31.763 de automobile MINI si 642 de masini de lux Rolls-Royce.
Compania a reusit insa sa depaseasca vanzarile din primul trimestru al lui 2012 si la motociclete. Vanzarile au crescut cu 1,5%, la 24.732 de unitati.
SUA, Asia si Rusia, responsabile pentru succesul BMW
Rezultatele pozitive ale BMW se datoreaza evolutiei pe pietele din SUA, Asia si Orientul Mijlociu. Astfel, grupul a inregistrat pentru ianuarie - martie 2013, in comparatie cu perioada echivalenta a anului precedent, o crestere a vanzarilor pentru SUA cu 4,3%, la 78.957 de unitati, iar in Orientul Mijlociu cu 27,7%, la 4.936 unitati.
In China, compania a vandut 86.070 de masini, cu 7,6% mai mult decat in T1 din 2012, cunoscand o crestere de 7,2% si, respectiv, 16,9% si in Japonia si Coreea de Sud.
Evolutia negativa a pietei europene s-a reflectat si asupra vanzarilor BMW, care au scazut, in primul trimestru din 2013, cu 3,8% in Germania, pana la 63.675 de automobile, desi compania a reusit totusi sa isi creasca cu 3,1% vanzarile totale in Europa, pana la 207.128 de automobile.
Grupul a avut o evolutie excelenta si in Rusia, unde a vandut cu 21,1% mai multe masini decat in ianuarie - martie 2012 si a vandut astfel 9.377 de automobile.