Consumatorii romani umfla buzunarele berarilor internationali

Vineri, 08 Septembrie 2006, ora 04:48
1014 citiri

Concernul multinational InBev a crescut cu peste opt la suta in Centrul si Estul Europei datorita rezultatelor bune obtinute in Romania, unde activitatea a crescut cu 35 la suta, si in Serbia, potrivit unui comunicat al Interbrew Romania.Pe primul semestru, InBev a crescut cu sase la suta. Interbrew Romania, filiala locala a InBev a inregistrat in primul semestru al anului 2006 o crestere in volum de 35 la suta fata de aceeasi perioada a 2005, crestere de peste doua ori mai mare decat a pietei berii, care a atins 17 la suta la suta conform INS.

Potrivit datelor furnizate de MEMRB Romania, cota de piata a companiei a ajuns la 22 la suta, in crestere cu aproape cinci procente fata de anul precedent.

'Prima jumatate a anului 2006 a adus vanzari record pentru Interbrew Romania. Am inregistrat cresteri relevante cu toate marcile noastre. Cel mai semnificativ succes pentru primul semestru al 2006 este Bergenbier, locul unu in topul marcilor din Romania. Am continuat sa castigam teren in piata berii la PET, cu Bergenbier Q-Pack, Lowenbrau si Noroc PET, cota de piata a Interbrew in segmentul PET', a declarat directorul general Interbrew Romania, Mihai Ghyka.

La sfarsitul anului 2005, cifra de afaceri a grupului Interbrew Romania a fost de 140 milioane euro, cu volume de 2,6 milioane hectolitri si o valoare a investitiilor cumulate de peste 150 milioane euro. Prezenta de 12 ani pe piata, Interbrew Romania produce marcile Stella Artois, Beck's, Bergenbier, Lowenbrau si Noroc si importa specialitatile belgiene Leffe si Hoegaarden.

Rompres