Presedintele Bancpost: scoring-urile bancilor penalizeaza clientii conflictuali

Miercuri, 29 Septembrie 2010, ora 13:36
2322 citiri
Presedintele Bancpost: scoring-urile bancilor penalizeaza clientii conflictuali

Presedinte Bancpost, Mihai Bogza, afirma ca institutia de credit pe care o conduce respecta legea si ca unii clienti nemultumiti au interpretat gresit declaratiile sale, care sunt un apel la colaborare, nu la conflict.

"Cei care au dat comunicatul au citit doar titlul din Ziarul Financiar, nu declaratia mea. Eu ma refeream la faptul ca scoring-urile interne ale bancilor in general, nu numai ale Bancpost, sunt construite astfel incat sa penalizeze clientii care se afla in relatie conflictuala cu banca, inclusiv in ceea ce priveste facilitatile de restructurare", a declarat Bogza pentru Mediafax.

Bogza a aratat, intr-un interviu publicat marti de Ziarul Financiar, ca acei clientii care intra in conflict cu bancile de la care au luat credite pentru a obtine reduceri ale ratelor ar trebui sa tina seama ca pe viitor au sanse foarte putine sa mai primeasca ajutor sub forma facilitatilor de restructurare daca vor avea nevoie.

El a mentionat ca mesajul transmis reprezinta mai degraba un apel la colaborare decat la conflict.

"Nu se pune problema ca Bancpost sa nu respecte legea. Suntem o banca romaneasca, actionam pe teritoriul Romaniei si ne supunem legilor. Credem insa ca exista in prezent interpretari diferite ale aceluiasi text de lege de catre unii dintre clientii bancilor si unele institutii de credit.

Am militat si militam pentru unele clarificari, care sa aseze lucrurile pe un fagas normal de transparenta, si credem ca acest lucru se poate realiza nu pe cale conflictuala, cu prin cooperare intre toate partile interesate", a continuat seful Bancpost.

El a mai subliniat ca, in interviul pentru ZF, a mentionat ca Bancpost se concentreaza asupra clientelei existente.

"Ce banca isi permite sa piarda clientii dupa ce a investit ca sa ii atraga, prin cheltuieli de marketing, de dezvoltare a retelei si infrastructurii? (...) In conditiile crizei este extrem de dificil sa atragi clienti noi, asa ca punem pe primul plan dezvoltarea relatiei cu cei existenti. De aceea, am incercat sa ii ajutam pe acei clienti care au dificultati de rambursare, dar coopereaza cu banca pentru gasirea unor solutii", a repetat Bogza.

Radu Scarlat (Bento) la Quarterly Report 3: ”Rezultatele din 2023 au fost un record pentru noi”
Radu Scarlat (Bento) la Quarterly Report 3: ”Rezultatele din 2023 au fost un record pentru noi”
Radu Scarlat, Director General & Președinte al Consiliului de Administrație Bento, a participat la cea de-a treia ediție a Quarterly Report, din 6 martie, eveniment marca Ziare.com, alături de...
Investiții inteligente în mobilierul pentru camera copilului
Investiții inteligente în mobilierul pentru camera copilului
Când vine vorba de amenajarea camerei copilului tău, fiecare piesă de mobilier pe care o alegi joacă un rol crucial în crearea unui spațiu atât funcțional, cât și primitor. Mai mult...
#bancpost, #bogza, #banci , #stiri Bancpost