Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Un nou chip pentru brandul creditului Cetelem

Un nou chip pentru brandul creditului Cetelem

Cetelem IFN S.A. introduce un nou personaj in strategia sa de comunicare. Zambitor, cu bratele deschise, micul erou al pietii creditelor de consum din Romania intruchipeaza strategia de comunicare a companiei: transparenta, accesibilitate, apropiere de oameni, potrivit unui comunicat din partea companiei.

Incorporand linia de business a companiei, noul element de comunicare corporatista, prezent in majoritatea tarilor Cetelem, are rolul de a transpune creditul in planul concretului pentru a exprima viziunea companiei "creditul contribuie constant la cresterea calitatii vietii personale, sociale si economice".

"Acesta este ultimul element vizual din cadrul procesului de re-branding inceput in anul 2005. Cu noul personaj al comunicarii Cetelem ne vom apropia si mai mult de clienti si vom elimina orice bariera in relationarea cu acestia", a declarat Phillippe Foursy, directorul general al Cetelem IFN S.A.

In urma achizitiei din mai 2005, Credisson a adoptat o noua identitate corporatista, devenind Cetelem IFN SA. Intregul proces a presupus un efort sustinut din partea angajatilor, dar si din partea companiei mama. Strategia de re-branding a fost complexa si a implicat atat schimbarea numelui, a siglei, a materialelor administrative si de identitate corporatista cat si redefinirea misiunii si valorilor organizatiei.

"Acest nou element vizual are rolul de a intari tonul uman din comunicarea cu clientii si angajatii nostri. Apartenenta noastra la marea familie Cetelem a determinat nu numai un transfer de know-how ci si adoptarea viziunii sociale a organizatiei. Prioritatea noastra este imbunatatirea calitatii vietii clientilor si angajatilor nostri. Acest lucru este posibil prin transparenta si deschidere fata de oameni", a adaugat Phillippe Foursy.

Bloombiz

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.

Sursa: Business24
Articol citit de 928 ori