Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Un nou brand pentru promovarea Romaniei ca destinatie turistica

Un nou brand pentru promovarea Romaniei ca destinatie turistica
Autoritatea Nationala pentru Turism (ANT) in colaborare cu Agentia Statelor Unite pentru Dezvoltarea Internationala (USAID), au initiat un proiect care sa creeze un brand puternic pentru a promova Romania la nivel international ca destinatie turistica.Romania trebuie sa-si concentreze eforturile pentru a-si crea o imagine specifica pe care sa o promoveze, este mesajul pe care l-au transmis cele doua institutii la exercitiul de "branding".

"Procesul de branding este o componenta semnificativa a dezvoltarii noastre ca noua destinatie turistica de nivel international. Promovarea Romaniei printr-un brand nou si o imagine pozitiva este esentiala pentru a atrage mai multi turisti si investitori", a spus presedintele ANT, Marius Crivtonencu.


Tema "brandingului" Romaniei ca destinatie turistica, face parte dintr-un program mai amplu sprijinit de guvernul S.U.A, cunoscut sub denumirea de Programul de Dezvoltare al Mediului de Afaceri din Agricultura din Romania.


Conform specialistilor in marketing, sa creezi brandul unui produs sau al unei regiuni inseamna: procesul de identificare, dezvoltarea si comunicarea partilor acelei identitati ce sunt percepute favorabil de anumite grupe de interese si potentialii clienti.


"Procesul de branding poate sa consolideze industria turismului si sa contribuie la pozitionarea pe piata internationala a altor produse romanesti, in special a produselor agroalimentare", a spus Paul Trupo, reprezentantul USAID.


Banii Nostri

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 1225 ori