Training intensiv in Branding - seminariile Brandient

Miercuri, 13 Octombrie 2004, ora 12:05
1307 citiri

Incepand cu Essentials, trecand prin Marketing, Advertising si prin facilitarea Managementului Resurselor Umane in organizatii, brandingul trebuie sa genereze Valoare.

Aneta Bogdan si ceilalti tutori si invitati A- practicieni cu indelunga experienta si cu o solida educatie A- prezinta o informatie relevanta si structurata, pentru clarificarea conceptului de branding ca instrument de management al afacerii si asimilarea de catre participanti a unor notiuni cu relevanta practica imediata. Ca de la practicieni la practicieni.

Mai multe detalii despre Seminariile Brandient puteti afla la www.brandient.com sau la tel/fax 021-2228167 si e-mail office@brandient.com

Brandient este compania romaneasca dedicata consultantei in strategie si design de brand si se ocupa, prin excelenta, de crearea si cultivarea brandurilor in spiritul valorii.

Brandient furnizeaza clientilor sai servicii de strategie de brand, naming, identitate vizuala, design de ambalaj, ambiental si de web, comunicare interna/externa de brand si evaluare de brand.

Intre proiectele majore realizate de Brandient in cei doi ani de la infiintare se numara rebrandingul lantului de retail Flanco, al companiei Astral Telecom, al grupului farmaceutic Europharm, al Televiziunii Publice, precum si crearea brandurilor Credisson, Domenia, Fulga si Smartree. Mai multe informatii despre Brandient la www.brandient.com