Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Specialisti in comunicare ofera sfaturi ONG-urile la Gala Societatii Civile

Specialisti in comunicare ofera sfaturi ONG-urile la Gala Societatii Civile
La acest proiect participa jurnalisti, profesionisti din agentii de relatii publice sau de advertising precum si specialisti in marketing sau in relatii publice din sectorul de afaceri.In urma Galei Societatii Civile de anul trecut, dar si a feed-back-ului primit din partea unui numar mare de participanti, organizatorii si-au propus sa realizeze un dialog intre sectorul neguvernamental si o serie de specialisti in comunicare: jurnalisti; profesionisti din agentii de relatii publice sau de advertising; alti specialisti in marketing sau in relatii publice din sectorul de afaceri.
Site-ul www.galasocietatiicivile.ro ofera reprezentantilor organizatiilor neguvernamentale din Romania o serie de resurse menite sa ii ajute in derularea propriilor activitati.

Cum imi pot face organizatia si proiectele pe care le desfasoara mai vizibile in mass media? Cum pot castiga increderea unui finantator? Cum pot comunica mai bine cu reprezentantii mass media?

Aurelia Dinu, Manager Corporate Affairs la Philip Moris Romania le recomanda organizatiilor neguvernamentale sa A"imbunatateasca comunicarea dintre ele, in vederea eforturilor concentrate pe proiecte comuneA". Tot la capitolul imbunatatiri reprezentanta Philip Moris vorbeste despre A"managementul de proiect, care le va aduce mai multa credibilitate si transparenta in lucrul cu finantatoriiA".

Reprezentanti ai celor mai importante agentii de relatii publice si publicitate din Romania au acceptat sa dea sfaturi ONG-urilor pe pagina A"Sfatul specialistilor in comunicareA" din cadrul site-ului Galei.

A"Organizatiile neguvernamentale trebuie sa devina mai constiente de potentialul pe care atributul de imagine il reprezinta, ca factor de influenta asupra tuturor entitatilor cu care intra in contact: public, presa, companii si organisme finantatoareA" afirma Alexandra Dinita, General Manager la Free Communication. A"Recomand mai multa preocupare din partea ONG-urilor in directia stabilirii unor strategii coerente de comunicare si de integrare a resurselorA".

Informatii despre proiectele sectorului neguvernamental din Romania ajung foarte greu la publicul larg. Acesta este unul dintre motivele pentru care romanii au in continuare o incredere scazuta in astfel de organisme. Jurnalisti din toata tara dau sfaturi reprezentantilor organizatiilor neguvernamentale pe pagina A"Sfatul jurnalistilorA" din cadrul site-ului Galei.

Brindusa Armanca, Director Coordonator editorial Grupul de Presa Ziua spune ca A"adeseori organizatiile neguvernamentale compun proiecte pornind de la prioritatile finantatorului, ceea ce le face artificiale si neinteresante ... daca proiectul se naste din intelegerea trebuintelor comunitatii si mai are si un dram de inspiratie, el devine interesant si pentru presaA", incheie reprezentantul Ziua.


A"Problema unui ONG, in raport cu mass-media, trebuie identificata la capitolul comunicare, multe dintre aceste organizatii neavand la dispozitie personal specializat in relatii publiceA", considera Bogdan Barliba, Redactor sef Amos News.

Reprezentantii sectorului neguvernamental se mai pot inscrie pana pe 19 noiembrie la Gala Societatii Civile, accesand pagina de internet a proiectului www.galasocietatiicivile.ro.

Editia din acest an se desfasoara sub Patronajul Delegatiei Comisiei Europene in Romania. Evenmentele si Festivitatea de Decernare a Premiilor au loc in perioada 7 A- 9 februarie 2005, in Bucuresti.

Gala Societatii Civile este un eveniment Millenium Communications organizat de Asociatia de Comunicare Ethos.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 1115 ori