"Positive" de la Graffiti BBDO a cucerit si America

Marti, 17 August 2004, ora 16:27
1325 citiri

Graffiti BBDO a obtinut Silver WorldMedal la New York Festivals 2004 - Design, Print & Outdoor Advertising Festival, cu lucrarea A"PositiveA" pentru brandul Guinness de la URBB.A"PositiveA", realizata de echipa de creatie formata din Adrian Preda A Creative Director, Cosmin Ezaru A Art Director & Copywriter, Diana Pojoga A Account Manager, a obtinut pana in acest moment distinctii renumite din industria de publicitate europeana - Epica 2003, Golden Drumstick la Portoroz

2003 A si din cea romaneasca - AdA'Or 2004 (cel mai bun print la categoria bauturi alcoolice, cel mai bun outdoor, nominalizare la categoria A"Cel mai bun print al anuluiA").

New York Festival este una dintre cele mai importante competitii de profil din lume, care premiaza, de aproape 50 de ani incoace, excelenta in comunicarea creativa. Festivalul este format din mai multe evenimente separate Asectiunile clasice devenind festivaluri independente. La Design, Print & Outdoor Advertising Festival au fost inscrise la aceasta editie peste 3 800 de lucrari venind de la 850 de agentii.

Argintul obtinut in acest an de Graffiti BBDO continua sirul ascendent al distinctiilor castigate de agentie la New York Festivals: Diploma de Finalist la New York Festivals 2001 - Design, Print & Outdoor Advertising Festival (cu lucrarea A"Calendar aniversar Graffiti/BBDOA") si Bronzul la New York Festivals 2002 - Design, Print & Outdoor Advertising Festival (cu lucrarea A"MainileA", client DaKino).

Luni, 16 August 2004.

Sursa: Media&Advertising