Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Bridge Communication repoztioneaza compania de training Interact

Bridge Communication repoztioneaza compania de training Interact

Dupa 7 ani de evolutie neintrerupta pe piata romaneasca de training, compania Interact a trecut impreuna cu Bridge Communication printr-un proces de repozitionare.A"Am acumulat o experienta vasta, portofoliul nostru de licente a crescut, iar interactiunea cu clientii, partenerii si competitorii nostri si-a lasat amprenta asupra modului in care noi intelegem training-ul si dezvoltarea acestuia in Romania.

Experienta acumulata si planurile noastre de viitor ne-au condus spre decizia de a repozitiona Interact pe coordonatele de interactivitate, empatie si competenta.A" a declarat Georgeta Dendrino, General Manager Interact.

Procesul de repozitionare Interact a avut la baza o foarte buna cunoastere a pietei de training. Pe langa datele oficiale detinute despre aceasta piata, inclusiv propriul studiu efectuat de Interact, Bridge Communication a realizat interviuri cu HR manageri si a trecut datele obtinute prin procese interne elaborate.

De asemenea au fost analizate si pietele de training din SUA si diferite state europene, totul pentru a avea o imagine cat mai larga despre acest domeniu. Apoi, analizand pozitionarile competitiei si cunoscand echipa Interact, Bridge Communication a dezvoltat atat strategia de repozitionare cat si conceptul creativ pentru campania de comunicare.

A"Pentru Bridge Communication, proiectul realizat impreuna cu Interact se inscrie in calea pe care noi am ales sa o urmam, aceea de a construi marci solide si puternice care sa dureze in timp.A" a declarat Afrodita Blasius, Managing Partner Bridge.

Interact ofera o gama larga de cursuri interactive pentru dezvoltare profesionala

(comunicare, vanzari, management, creativitate/inovatie, resurse umane, planificare, team-building) si comunicare in afaceri (engleza, franceza, romana pentru straini).

Compania detine un numar important de licente internationale( McLuhan and Davies Communications, The Edward de Bono Foundation, Business Today International, Business Tools for Innovation, Team Training International, Breakthrough Learning & Associates) iar trainerii sai au o vasta experienta in domeniile pe care le acopera.

Bridge Communication este o agentie de publicitate full service, nou infiintata, pentru care planificarea strategica de marketing este pilonul activitatii sale, intrucat gandirea strategica face diferenta in comunicare. Axata pe identificarea esentei unei marci pentru a o comunica eficient si creativ, agentia este cel mai bine definita de sloganul A"Building brands. That lastA".

Ionut DatcuA- Marketing Manager, Georgeta Dendrino A- General Manager si Adina LucaA- Development Manager din partea Interact si Afrodita Blasius si George Nicolae (Bridge Communication) sunt parte din echipa care a lucrat la acest proiect.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.

Sursa: Business24
Articol citit de 1510 ori