Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

BCR, BRD si UniCredit Tiriac au cele mai multe aparitii media anul acesta

BCR, BRD si UniCredit Tiriac au cele mai multe aparitii media anul acesta


Banca Comerciala Romana /BCR/, BRD-Groupe Societe Generale si UniCredit Tiriac Bank sunt institutiile bancare cu cele mai multe aparitii media in primele patru luni ale acestui an, potrivit unui top realizat de mediaTRUST Romania, furnizor de servicii de monitorizare.

Astfel, in perioada 1 februarie - 30 aprilie 2012, companiile din sectorul bancar au avut cele mai multe aparitii in media, comparativ cu cele din asigurari.

Potrivit ierarhiei, BCR ocupa primul loc, cu un numar total de 10.639 de aparitii, dintre care cele mai multe pe Internet, dar si in presa scrisa si social media.

Pe locul secund s-a clasat BRD, cu majoritatea aparitiilor mediatice la radio si TV, in timp ce podiumul a fost incheiat de UniCredit Tiriac Bank.

CEC Bank, prezenta in top in perioada anterioara celei curente, a fost inlocuita de ING Bank, care a avut 1.965 de aparitii in perioada februarie - aprilie 2012.

In ceea ce priveste companiile din asigurari, BCR Asigurari a avut cel mai mare numar de aparitii media, fiind urmata de Omniasig, cu care a incheiat procesul de fuziune la data de 1 mai.

De asemenea, asiguratorul Ergo este o prezenta noua in top, la fel ca Alico, care a avut 483 de aparitii in perioada analizata.

Primele cinci banci din Romania, in functie de numarul de aparitii media, au adunat 17.469 de aparitii neutre, 9.057 pozitive si 2.216 negative, iar firmele din asigurari au avut 1.853 aparitii neutre, 922 pozitive si 256 negative.

In perioada noiembrie 2011 - 31 ianuarie 2012, asiguratorii au inregistrat 2.267 aparitii neutre, 1.390 pozitive si 669 negative, in timp ce institutiile bancare 19.267 aparitii neutre, 9.165 pozitive si 3.084 negative.

Rezultatele cercetarii mediaTRUST au avut la baza informatii colectate din rapoarte ce contin date generale cu privire la materialele care abordeaza subiectele selectate, distribuite pe tipuri de media, acoperire, profil, AVE (valoarea publicitara echivalenta) si prezinta tendinte pentru anumite tipuri de media.

Totodata, rapoartele contin listele cu sursele si autorii care trateaza de regula subiectele selectate in intervalul de timp monitorizat.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 1375 ori