BERD investeste 3 milioane de euro intr-un call center local

Joi, 20 Octombrie 2011, ora 12:57
1481 citiri
BERD investeste 3 milioane de euro intr-un call center local

Cu o investitie in valoare de 3 milioane euro, Banca Europeana pentru Reconstructie si Dezvoltare (BERD) a achizitionat un pachet minoritar de actiuni ale CallPoint New Europe, o companie din industria call center si BPO, cu platforme operationale in Romania si Bulgaria.

Capitalul va fi utilizat pentru extinderea capacitatilor operationale ale companiei si cresterea competitivitatii sale in industria call center si BPO in Europa de Est, prin investitii in tehnologii, resurse umane si strategii de dezvoltarea durabila a afacerii.

O mare parte din investitii va fi utilizata pentru extinderea operatiunilor in Romania, prin deschiderea celei de-a doua platforme operationale pana in decembrie 2011, informeaza compania in comunicatul de presa.

CallPoint, desi o companie tanara, prezenta abia din 2007 in Romania, isi propune ca obiectiv un numar de 4.000 de angajati in intreaga regiune, pana in 2013. De asemenea, in conformitate cu strategia pentru dezvoltare durabila a afacerii, a fost programata si implementarea certificarii ISO 14001:2004.

CallPoint este una dintre cele mai mari companii de outsourcing independente din Europa de Est si este axata pe 4 coordonate industriale: Travel & Leisure, Retail & E-commerce, Servicii Financiare, High-Tech si Media (Telecomunicatii, Software si Divertisment). In prezent, centrul de contact are 900 de angajati in 3 platforme operationale: Sofia (550), Plovdiv (50) si Bucuresti (300).

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

#CallPoint New Europe, #call center, #investitie BERD call center , #Banci internationale