Piata cosmeticelor va ajunge la 700 de milioane de euro in acest an

Marti, 20 Noiembrie 2007, ora 13:16
1475 citiri
Piata cosmeticelor va ajunge la 700 de milioane de euro in acest an

Piata cosmeticelor va atinge 700 de milioane de euro anul acesta, in crestere cu 15% comparativ cu anul precedent, iar ritmul de crestere se va pastra si in urmatorii doi ani, au spus marti reprezentantii companiei Amway Romania.

"Piata cosmeticelor a crescut constant in ultimii ani, iar daca in 2006 a ajuns la o cifra de 600 milioane euro, anul acesta va urca pana la 700 de milioane euro. Ritmul de crestere, de 10-15% se va pastra si in viitor", a declarat directorul general al companiei, George Popescu.

Conform acestuia, cele mai bine vandute produse ale Amway sunt cele de Sanatate si Frumusete, reprezentand, circa 60% din vanzarile totale. Popescu a mai spus ca Amway va afisa in acest an o crestere a afacerilor dubla fata de cresterea pietei cosmeticelor. "Strategia de vanzari a companiei se va axa in continuare pe aceste doua mari categorii. Succesul inregistrat se datoreaza atat celor doua game de cosmetice deja consacrate Artistry si Eddie Funkhouser, cat si consolidarii pozitiei pe piata a suplimentelor alimentare din gama Nutrilite. Segmentul de produse pentru ingrijirea locuintei si-a mentinut de asemenea un procent important din cifra de afaceri Amway", a adaugat directorul Amway Romania.

Compania de vanzari directe Amway a ajuns la zece ani de activitate in Romania. Amway a intrat pe piata romaneasca pe data de 10 noiembrie 1997, fiind una dintre cele 53 de filiale existente in intreaga lume ale Amway Corporation. Astazi compania comercializeaza peste 800 de produse din portofoliul sau. In acesti ani, Amway Romania a inregistrat o crestere substantiala a cifrei de afaceri, de la 1,5 milioane lei in 1997, la 102,8 milioane lei in 2006, iar estimarile pentru 2007 arata o crestere de 22%, pana la 125 milioane de lei. Printre competitorii Amway se numara Zepter, Avon si Oriflame.

Amway comercializeaza, in sistem multi-level-marketing, produse pe diverse segmente: suplimente alimentare cu continut de vitamine si minerale, produse de uz casnic, produse cosmetice pentru ingrijirea tenului si machiaj, produse de ingrijire personala si parfumuri. Amway face parte din familia companiilor Alticor, care a inregistrat vanzari mondiale de retail de 6,3 miliarde de dolari in 2006 prin intermediul a peste trei milioane de intreprinzatori independenti.

<b>Bloombiz</b>

<b>Bloombiz.ro Newsletter </b>

Aboneaza-te la <a href=http://newsletter.vodanet.ro/gateway/?a=YT1CbG9vbWJpel8xMiZiW109aW5mb2Jsb29tYml6XzE4 target=_blank>newsletter-ul infoBloombiz</a> ca sa primesti in fiecare dimineata, prin e-mail, ultimele informatii legate de companii, afaceri, economie, piata imobiliara, plasamente financiare, cariere si lifestyle.