Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Vanzarile Mazda in Romania au ajuns in primele patru luni la 893 de unitati

Vanzarile Mazda in Romania au ajuns in primele patru luni la 893 de unitati
Vanzarile Mazda pe piata locala in primele patru luni ale acestui an au ajuns la 893 de unitati, in crestere cu 480% fata de perioada similara a anului trecut, datorita dezvoltarii retelei de distributie, se arata intr-un comunicat al companiei.

Din
totalul de 893 de unitati comercializate in prima parte a acestui an pe
piata autohtona, cele mai bine vandute modele au fost Mazda3, cu 315
unitati, Mazda2, cu 282 de unitati, Mazda CX-7, cu 125 de unitati si
Mazda6, cu 106 unitati comercializate.



In
luna aprilie, Mazda a comercializat in Romania 267 de vehicule,
inregistrand o crestere de 368% fata de aceeasi perioada din 2007. Cel
mai bine vandut model in aceasta luna a fost a fost Mazda2, cu 137 de
unitati, urmat de Mazda6 si Mazda3 cu cate 39 de unitati fiecare si de
SUV-ul CX-7 cu 36 de unitati.



Potrivit
comunicatului companiei, extinderea constanta a retelei de distributie
reprezinta un element important al dezvoltarii Mazda in Romania.
Astfel, in luna mai se vor deschide trei noi show room-uri. Dealerul
Arian Motors va inaugura un nou centru cu o suprafata de 500 mp in
Brasov, in timp ce alti doi parteneri isi vor incepe activitatea in
Galati si in Bacau.



Managerul
Mazda Romania, Cristian Rigu, a mentionat ca este posibila depasirea
obiectivului de vanzari fixat pentru 2008, de 2.000 de unitati.



Mazda
vrea sa vanda pe piata autohtona intre 6.500 si 8.000 de masini in anul
2015, prin extinderea retelei de distributie, care va ajunge la 30 de
show-room-uri pana in acel an, a declarat, recent, pentru NewsIn,
directorul Mazda Romania, Cristian Rigu.



In
acest sens, obiectivul Mazda Romania pentru anul 2008 este de a creste
reteaua de distributie la 20 de show-room-uri, acestea urmand sa fie
pozitionate in marile orase, precum Galati, Ploiesti si Craiova.
Reprezentantul Mazda a precizat ca extinderea retelei de show-room-uri
vizeaza punctele de acces in orase, datorita traficului intens si al
vizibilitatii sporite.



Vanzarile
Mazda in primul trimestru al anului 2008 pe piata din Romania au
crescut cu 545% fata de aceeasi perioada a anului trecut, ajungand la
626 unitati comercializate.



In
prezent, Mazda face vanzari in Romania prin intermediul a noua dealeri
prezenti in Bucuresti, Constanta, Iasi, Braila, Focsani, Cluj-Napoca,
Sibiu, Pitesti si Timisoara.



Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 1036 ori