Potrivit unui studiu, aproximativ 80 % dintre cumparatorii de masini petrec foarte mult timp pentru a se documenta pe Internet inainte de a-si achizitiona un autoturism.
Acest lucru este foarte bine stiut de marii constructori auto care
cheltuiesc bugete din ce in ce mai mari pentru promovarea online.
Pentru a veni in ajutorul acesto clienti, cei de la Renault le-au
luat-o inainte rivalilor si au lansat recent primul showroom 3D online.
Prin intermediul acestei aplicatii, denumita Renault Universe,
clientii "rombului" pot sa vizioneze intr-o perspectiva tridimensionala
toate modelele din gama marcii franceze, dar si sa primeasca informatii
despre diverse finantari, masinile second-hand si despre reteaua de
dealeri de unde isi pot ridica in cele din urma masina dorita.
Bineinteles, toate brosurile pot fi descarcate pentru a le da
posibilitatea vizitatorilor sa le studieze in liniste.
Site-ul care gazduieste showroom-ul 3D Renault este disponibil
deocamdata doar in limba franceza, insa daca aveti chiar si cel mai mic
interes in marca din Hexagon merita sa intrati pe site-ul www.univers.renault.fr .