Una dintre cele mai importante publicatii auto din lume s-a declarat fascinata de progresul pe care Dacia l-a avut in cei zece ani de la lansarea marcii pe plan european.
Auto Motor und Sport a facut o analiza a celor zece ani cu Dacia, pornind de la un test drive realizat in 2004, cand Loganul nu era inca lasat in aceasta tara.
Jurnalistii amintesc ca impresiile au fost negative, motiv pentru care review-ul a fost plin de critici.
"Iese in evidenta o propozitie care este inca valabila, 11 ani mai tarziu: 'Logan este un mijloc accesibil de transport, caruia concurenta nu ii poate raspunde'", scrie publicatia germana.
Dacia Logan a fost lansata oficial in Germania in 2005, iar la inceput a fost privita cu scepticism, motiv pentru care in primul an s-au vandut doar 2.000 de exemplare.
Dacia, ridicata in slavi de presa din Franta
Totusi, Dacia a progresat intre timp, iar Europa a fost cuprinsa si de o criza financiara. Astfel ...citeste mai departe despre "Presa germana, fascinata de Dacia - cum a evoluat in cei zece ani" pe Ziare.com