Calvarul posesorilor de Dacia Spring când ajung în service. "De 4 luni nu am termen de livrare ca să înceapă măcar reparația"

Marti, 26 Iulie 2022, ora 14:23
714 citiri
Calvarul posesorilor de Dacia Spring când ajung în service. "De 4 luni nu am termen de livrare ca să înceapă măcar reparația"
Dacia Spring după o tamponare FOTO Facebook/ Onea Mircea

Numărul celor care cumpără mașini electrice este în creștere în România, iar Dacia Spring este printre mașinile preferate, datorită prețului mic.

27.800 de mașini Dacia Spring s-au vândut în 2021, iar în acest an, pe primele cinci luni, a înregistrat deja 16.000 de unități vândute.

Unii dintre cei care au achiziționat deja mașina descoperă diferite probleme legate de încărcare sau de aerul condiționat.

O nouă situație este relatată de proprieterul unei mașini electrice de la Dacia, care s-a ales cu mașina avariată în urma unei tamponări.

Incidentul a avut loc pe 2 iunie, însă mașina este în service din cauza demersurilor complicate care sunt necesare și a lipsei pieselor de schimb, după cum a relatat acesta pe Facebook.

"Din păcate am avut parte de o tamponare cu un Passat care a uitat să oprească la STOP. I-am îndoit puțin ușa iar eu am ieșit “sifonat” ca în fotografie.

Dar nu asta e problema, eu sunt foarte mulțumit de SPRING. Însă din data de 2 iunie mă tot chinui sa o repar. După 3 săptămâni în care am tot trimis și retrimis documente și poze la asigurator, mașina stă de o lună în service pentru că nu reușesc să găsească o capotă motor.

Și după declarațiile celor de acolo, va mai sta încă ceva timp acolo. Ciudat", a scris șoferul pe Dacia Spring România.

"Sunt o mulțime de piese care vor fi înlocuite. Aripi, far, semnalizare, senzori, parbriz, etc. Toate au fost comandate, sunt pe drum. Capota nu se găsește. Din păcate, mașina e demontata, cu o folie pe ea. “Indisponibilizată în service”, cică", a completat autorul postării într-un comentariu.

Și alți posesori de Spring se plâng de probleme similare

"Idem și aproape la fel. De două luni e mașina în service. Mai lipsește amortizor și un difuzor pentru aer."

"Accidentul, un nene cu Renault Laguna 1 a uitat să acorde prioritate de dreapta. A mea, bară, aripă, faruri, amortizor, calculator, și alte cele, plastice și ce-o mai fi. Renaultul O ZGÂRIETURĂ, atât!"

"Ești bine, eu de aproape 4 luni nu am nici măcar termen livrare ca să înceapă măcar reparația."

"Din ianuarie aștept și sun la Dacia pentru o bară față, norocul meu că este doar o fisură în și pot circula cu ea, e un coșmar cu piesele pentru ele."

"La mine a durat 3 luni și 2 zile să vină piesele. Doar că eu am putut să circul cu ea în acest timp."

"4 luni a stat mașina în ...citeste mai departe despre "Calvarul posesorilor de Dacia Spring când ajung în service. "De 4 luni nu am termen de livrare ca să înceapă măcar reparația"" pe Ziare.com

Vești bune pentru utilizatorii iOS! Apple vrea să introducă două opțiuni noi de culoare pentru seria iPhone 16
Vești bune pentru utilizatorii iOS! Apple vrea să introducă două opțiuni noi de culoare pentru seria iPhone 16
Apple se pregătește să aducă pe piață modelele iPhone 16 Pro și iPhone 16 Pro Max în două noi opțiuni de culoare: Desert Titanium și Titanium Grey, potrivit ultimelor informații...
Avocat celebru, speriat de introducerea banilor care expiră, pe model chinezesc: „Am zis că nu se poate, dar se va întâmpla din 2030"
Avocat celebru, speriat de introducerea banilor care expiră, pe model chinezesc: „Am zis că nu se poate, dar se va întâmpla din 2030"
Sergiu Vasilescu, unul dintre cei mai cunoscuți avocați din România, specializați în fiscalitate, respectiv în crypto, avertizează cu privire la pericolul iminent cu care se vor confrunta...
#Dacia Spring, #probleme, #service auto, #piese schimb, #timp asteptare , #Stiri Auto