Are tot ce-i trebuie pentru a deveni Golf-ul clasei B europene? Noul Polo vrea sa devina etalonul in segment asemeni fratelui mai mare. Cea de-a cincea generatie arata mai bine, are cele mai ecologice motoare si o dinamica reusita.
Noul Polo are cateva premiere interesante, dar este "mai degraba un package de top" dupa cum afirma executivul german. Design-ul interior este unul conservator. Avem o masina clasica, cuminte, ceva mai orientata spre cel de la volan, dar departe de imaginatia debordanta a unui Ford Fiesta, de exemplu.
Ca dimensiuni, noul Polo este mai lung cu 54 mm, mai lat cu 32 mm insa mai "scund" cu 14 mm, in timp ce distanta intre punti a crescut doar cu 4 mm.
In Romania noul Polo este disponibil deja pe piata, preturile incepand de la 10.552 de euro pentru versiunea Trendline de 1,2 l 60 CP benzina. Confortline de 1,4 l 85 CP benzina costa 12.737 euro iar Confortline 1,6 TDI de 105 CP are un pret de 14.904 euro, turbodieselul fiind echipat cu filtru de particole.