Un român a renunțat la mașina electrică după 2 ani în care a folosit-o zilnic. Cele 4 probleme prea mari să le mai poată ignora

Miercuri, 31 August 2022, ora 15:38
1074 citiri
Un român a renunțat la mașina electrică după 2 ani în care a folosit-o zilnic. Cele 4 probleme prea mari să le mai poată ignora
Mașină electrictrică FOTO Pixabay

Un șofer a decis să renunțe la mașina electrică pe care a condus-o timp de doi ani, după ce a făcut un bilanț și a descoperit mai multe probleme.

Românul a cumpărat în urmă cu doi ani o mașină electrică de la Opel, e-Corsa, după ce a documentat și a cercetat piața timp de 4 luni.

"Nu m-am bazat niciodată și nu mi-am făcut nici un calcul în baza stațiilor gratuite, eram fericit cu wallbox-ul de acasă, dar și cu stațiile de încărcare găsite în numeroasele drumuri din București către Tr. Severin sau Focșani", a relatat șoferul.

"Odată cu startul livrării modelului Spring a apărut și problema 1"

"Odată cu startul livrării modelului Spring de la Dacia a apărut și problema 1. Au vândut si vând multe mașini, însă, numărul stațiilor de încărcare nu a crescut proporțional cu vânzările de mașini. Am zis ok, renunț la încărcarea de la Kaufland pe cupoane și trec pe EnelX și Renovatio. Dar, în drumurile mele din țară și acolo găseam mai tot timpul 1-2 mașini ce așteptau la încărcat. Și, cele 30 minute necesare pentru încărcare au ajuns la 60, cu toate că mașina învățase dintr-un update să țină curba de încărcare sus pentru mai mult timp.

Nu doresc nimănui sa experimenteze așteptarea încărcării unei Dacia Spring la -7 grade pe un CCS capabil de 70 kW (posesorul de Spring neavând nici o vină că există o singură stație)", a scris șoferul pe electromobilitate.com.

Problemele software sunt multiple - problema 2

"Indiferent de producător, problemele software sunt multiple, rezolvările de multe ori vin ca și un update beta, în care testerul ești chiar tu șoferul, indiferent de dorința ta.

Experiența personală – update „Cross Carline – On Board Charger Software” făcut la service Opel cu absolut toate documentele în regulă, după câteva luni mașina dă eroare de tracțiune (din cauza OBC-ului în 99% din cazuri), mă întorc în service, iar pe platforma Opel acel update a fost șters fără nici o explicație din partea producătorului."

Personalul din service-uri și instruirea acestuia pentru mașinile electrice - problema 3

"La 5.000 km și-a început cântecul un greiere în portiera șoferului. Service-urile din București le-am luat la rând, NIMENI nu a putut să rezolve situația. Ba am primit și o hârtie de la un service că zgomotele de rulare nu sunt acoperite de garanție și o mustrare zdravăna – „păi ce vrei d ...citeste mai departe despre "Un român a renunțat la mașina electrică după 2 ani în care a folosit-o zilnic. Cele 4 probleme prea mari să le mai poată ignora" pe Ziare.com

Polestar Phone, primul smartphone dedicat posesorilor de mașini electrice? Ce știe să facă
Polestar Phone, primul smartphone dedicat posesorilor de mașini electrice? Ce știe să facă
Polestar, producătorul suedez de mașini electrice, a intrat pe piața dispozitivelor mobile lansând Polestar Phone, un smartphone conceput special pentru posesorii de mașini electrice....
Tesla solicită acționarilor să aprobe restabilirea pachetului de compensații pentru Elon Musk. Suma uriașă la care se ridică
Tesla solicită acționarilor să aprobe restabilirea pachetului de compensații pentru Elon Musk. Suma uriașă la care se ridică
Tesla Inc. solicită acționarilor să aprobe restabilirea pachetului de compensații pentru CEO-ul Elon Musk, evaluat la 56 de miliarde de dolari. De asemenea, compania a propus relocarea sediului...
#masini electrice, #soferi romani, #probleme , #Stiri Auto