Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Goodyear: Investitiile in Romania vor depasi 13 milioane de euro

Goodyear: Investitiile in Romania vor depasi 13 milioane de euro


Investitiile Goodyear Dunlop Tires Romania, subsidiara locala a producatorului mondial de anvelope, in lantul sau de magazine-service in sistem franciza vor depasi 13 milioane de euro la finalul anului 2012, au anuntat reprezentantii companiei.

Introdus pe piata locala a service-ului si retailului cu anvelope in al doilea trimestru al anului 2009, programul european de franciza Premio de la Goodyear, numara in prezent 30 de magazine-service si o investitie initiala cumulata de aproape 12,5 milioane de euro.

Pana la finalul anului, reteaua de magazine-service va ajunge la 32 de unitati. Reteau Premio din Romania se va extinde cu doua noi centre ce urmeaza sa fie inaugurate in Constanta si Bistrita Nasaud.

"Lansarea Premio Proinvest a marcat atingerea unui numar de 30 de magazine-service Premio in reteaua noastra de franciza din Romania.

Este o suma rotunda pe care am realizat-o in trei ani de franciza alaturi de parteneri care au dorit sa isi creasca afacerea si nivelul serviciilor sub un concept puternic si cu rezonanta pe piata din intreaga Europa.

Dorim sa ne mentinem acest ritm de crestere, respectiv de 10 magazine-service pe an. Sunt sigur ca alaturi de parteneri locali puternici, ca cei pe care i-am adus alaturi de noi pana acum, vom reusi atingerea cu usurinta a acestei tinte", a declarat Ovidiu Balan, director general pentru Romania si Bulgaria al Goodyear Dunlop Tires Romania.

Lantul de franciza Premio din Romania detine centre greenfield de mari dimensiuni precum cele de la Timisoara, Craiova, Oradea, Galati, Baia Mare, Satu Mare, Targu Mures, Alexandria, Buzau, Focsani, cel mai mare fiind Premio Railex din Suceava, cu o investitie initiala de peste doua milioane de euro.

In Bulgaria, Goodyear Dunlop Tires Romania detine sase magazine-service in franciza Premio si intentioneaza sa extinda acest lant local cu trei magazine noi pe an.

"Piata de anvelope din Bulgaria este atipica si orientata, pe fondul situatiei financiare globale, catre anvelope de buget si service de tip express. Piata de turisme din aceasta tara se invarte in jurul sumei de un milion de unitati de anvelope, iar pe aceasta piata noi detinem un numar important de parteneriate strategice, orientate spre dezvoltare continua", a precizat Ovidiu Balan.

Dupa dezvoltarea pietelor din Romania si Bulgaria sub administratia comuna a Goodyear Dunlop Tires Romania, in luna septembrie s-a incheiat primul parteneriat pentru dezvoltarea pietei si din Republica Moldova sub aceeasi administratie.

Contractul semnat cu societatea locala de service si distributie de anvelope Tris Company din Chisinau marcheaza extinderea subsidiarei locale a producatorului de anvelope de top la nivel mondial Goodyear si pe piata din Republica Moldova si preluarea oficiala a acestei piete de echipa de la Bucuresti.

"In Republica Moldova avem de-a face cu o piata orientata in mare parte catre anvelope de buget, dar cu un potential de crestere al anvelopelor premium. Acest segment este in crestere de la an la an", a precizat Ovidiu Balan.

Din punct de vedere administrativ, preluarea s-a facut de la Goodyear Dunlop Ucraina incepand cu luna mai 2012, dupa o colaborare de cel putin 10 ani.

In urmatorul an Goodyear Dunlop Tires Romania asteapta cresteri pe toate cele trei piete pe care le gestioneaza, in linie cu evolutia dinamica lenta de la nivelul intregii Europe.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Agerpres
Articol citit de 1851 ori