Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Ghinionul unor șoferi care și-au cumpărat mașini noi în decembrie: "Am făcut doar vreo 20 km, de la dealer, acasă. A fost luată pe platformă" VIDEO

Ghinionul unor șoferi care și-au cumpărat mașini noi în decembrie: "Am făcut doar vreo 20 km, de la dealer, acasă. A fost luată pe platformă" VIDEO

Tot mai mulți români sunt interesați de achiziționarea unei mașini electrice, iar Dacia Spring rămâne printre cele mai populare, datorită prețului mic.

Dacia Spring este unul dintre modelele care au profitat de creșterea ritmului de producție, marcând un moment important, devenind cea mai vândută mașină din România, pentru a doua oară de la lansarea sa pe piață.

Dacia a înregistrat în ultima lună a anului trecut un record de înmatriculări lunare pentru 2022.

Mulți dintre cei care au cumpărat deja mașina se declară mulțumiți de achiziție și de economiile pe care le fac cu combustibilul.

Unii descoperă diverse probleme. Este cazul relatat de un șofer care a ridicat mașina pe 20 decembrie și după doar câteva săptămâni a ajuns cu mașina la service, după cum a scris pe Facebook.

"Am ridicat-o de la dealer în data de 20 Decembrie"

"Vă prezint Dacia Spring pe care am ridicat-o de la dealer în data de 20 decembrie 2022 și pe care am utilizat-o fără probleme aproximativ 3 săptămâni, după care a afișat mesaj în bord avarie electrică împreună cu martorul baterie și stop.

Am oprit mașina și după câteva minute a dispărut și a funcționat normal. Am făcut programare la service Dacia și am fost programat în data de 12.01.2023 la ora 13:30. În dimineața aceleizile, mașina afișază din nou mesajul la scurt timp după ce am pornit la drum, opresc și o las o vreme, iar mesajul dispare din nou (acestea sunt și secvențele captate în clip), ajung cu ea la service la ora stabilită și baterie 68%, rulaj 615km, aștept să se facă o diagnoză, însă în timpul diagnozei mașina începe să afișeze și alte erori cum ar fi eroare de încărcare, eroare pe care nu o mai văzusem până atunci și refuză să mai pornească.

Se încearcă de către reprezentanții service să o repornească prin diferite metode cum ar fi scoaterea bornei - de la bateria de 12v, verificarea anumitor contacte, mufe etc însă fără succes.

Într-un final ma plictisesc și plec acasă, iar o zi mai târziu revin și găsesc mașina tot cu avarie în față halei de service și sunt înștiințat că au comunicat problema către uzină și urmează să fie discutată într-o ședință, iar ulterior să primească alte indicații."

"Nu am primit o soluție tehnică"

"Între timp toată situația este în stand by și încă nu am primit o soluție tehnică ori un termen de remediere a probl ...citeste mai departe despre "Ghinionul unor șoferi care și-au cumpărat mașini noi în decembrie: "Am făcut doar vreo 20 km, de la dealer, acasă. A fost luată pe platformă" VIDEO" pe Ziare.com

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.

Sursa: Business24
Articol citit de 652 ori