Noul Porsche 911 Turbo debuteaza la Salonul Auto de la Frankfurt

Luni, 24 August 2009, ora 09:49
1760 citiri
Noul Porsche 911 Turbo debuteaza la Salonul Auto de la Frankfurt

Noul varf al gamei 911 iese in evidenta prin economia de combustibil si performantele dinamice. Noul model de la Porsche va fi prezentat publicului pentru prima oara la Salonul Auto de la Frankfurt, care va avea loc in perioada 17 - 27 septembrie.

Noul Porsche 911 Turbo combina inovatiile tehnologice cu optimizari precise si rafinamentul in ceea ce priveste designul. Toate caracteristicile cheie ale acestei masini sport au fost imbunatatite in mod semnificativ. Noul 911 Turbo vine cu o serie de imbunatatiri in ceea ce priveste eficienta combustibilului, cu o greutatea redusa, o putere si o viteza mai mare.

„Inima” si centrul de interes al celei de- a 7-a generatie a modelului Turbo este noul bloc motopropulsor de 3,8 litri care dezvolta o putere maxima de 500 CP (368 kW). Primul motor complet nou din istoria de 35 de ani a modelelor Turbo vine cu caracteristici de tipul Injectiei Directe de Combustibil si turbocompresorului exclusiv Porsche cu geometrie variabila a turbinei cu grup motopropulsor pe benzina. Optional, noul motor cu 6 cilindri poate fi combinat pentru prima oara cu PDK Doppelkupplungsgetriebe in sapte trepte de la Porsche (Cutie de viteze cu dublu ambreiaj).

Modelele echipate cu PDK sunt de asemenea disponibile cu un nou volan optional cu trei spite cu padele de schimbare a vitezei ca alternativa la volanul standard cu butoane de schimbare a vitezei. Fixata ferm pe volan, padela din dreapta este pentru trecerea la viteze superioare, iar padela din stanga este pentru trecerea la viteze inferioare. Impreuna cu optionalul Sport Chrono Package Turbo, atat padelele de schimbare a vitezei, cat si volanul PDK cu butoane de schimbare a vitezei, vin cu ecrane integrate pentru Launch Control si modul Sport/Sport Plus, care sunt insa proiectate diferit pentru cele doua volane.

Combinatia de PDK, Injectie Directa de Combustibil si turbocompresor asigura un standard de eficienta, agilitate, capacitate de reactie si performanta, Porsche 911 Turbo reducand emisiile de CO2 in comparatie cu predecesorul sau cu aproape 18%. In functie de configuratia masinii, noul model de top consuma numai 11,4 – 11,7 l/100 km conform standardelor EU5.

Viteza maxima atinsa este de 312 km/h, iar acceleratia de la 0 la 100 km/h se face in doar 3,4 secunde.

In Germania, vanzarile noului Porsche 911 Turbo in versiunile Coupe si Cabriolet, incep din data de 21 noiembrie 2009. Pretul de baza este de 122.400 Euro fara TVA pentru Coupe si 131.800 Euro pentru Cabriolet. Astfel, in Germania pretul brut va fi de 145.871 Euro pentru Coupé si 157.057 Euro pentru Cabriolet, preturi ce includ TVA de 19% si specificatiile tarii.

Gabriela Garjoaba

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

Apar primele investiții arabe în România. Ministrul Agriculturii: „Numai aşa vom creşte valoarea produselor româneşti!"
Apar primele investiții arabe în România. Ministrul Agriculturii: „Numai aşa vom creşte valoarea produselor româneşti!"
Nu doar companiile occidentale vin să facă bani în România, ci și arabii, mai nou. Florin Barbu, ministrul Agriculturii din partea PSD, a anunțat investițiile pe care antreprenorii din Qatar...
Audio Magic Eraser, unealta care le permite utilizatorilor să elimine zgomotele nedorite din filmări
Audio Magic Eraser, unealta care le permite utilizatorilor să elimine zgomotele nedorite din filmări
Google a lansat recent o caracteristică revoluționară numită Audio Magic Eraser, disponibilă exclusiv pe noile modele de smartphone-uri Pixel 8 și Pixel 8 Pro. Funcția este proiectată să...
#cabrio, #combustibil, #coupe, #frnkfurt, #porsche , #Salon auto