Hibridul coupe sport combina avantajele unui propulsor hibrid eco benzina+electric, cu transmisie manuala cu 6 trepte si o caroserie eleganta 2+2. Versiunea europeana a CR-Z va debuta la cea de-a 80-a editie a Salonului Auto de la Geneva, in martie 2010.
Transmisia manuala este completata de un motor in 4 cilindri de 1,5 litri, ceea ce reprezinta o noutate pe piata europeana si un component de baza al caracterului unic al modelului CR-Z.Motorul de 1,5 litri produce 124 CP si are un cuplu de 174 Nm.
CR-Z a fost echipata cu un Sistem de condus cu 3 moduri, care permite ?oferului sa modifice raspunsurile acceleratiei, directiei, timpului de functionare a motorului in caz de oprire in trafic, ale controlului climei si ale nivelului de asistenta asigurata de sistemul IMA.
Este pentru prima data cand DTRL (Day Time Running Lights) au fost asamblate pe un produs Honda de serie, iar impreuna cu proiectoarele frontale europene pentru ceata, acestea confera o imagine indrazneata a modelului european CR-Z.
De asemenea, modelul european CR-Z are o dispunere a locurilor in sistem 2+2.
Interiorul modelului de serie a fost dezvoltat avand la baza Conceptul CR-Z expus la Salonul Auto de la Tokyo, ce dispune de ecrane 3D si o consola orientata catre nevoile soferului.