Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

VAG24 rent a car - modelul unei afaceri de succes

VAG24 rent a car - modelul unei afaceri de succes


O afacere profitabila inseamna o afacere de succes! Insa cum se obtine succesul intr-o afacere este mai greu de aflat si, de asemenea, de pus in practica.

Spre exemplu, despre VAG24 rent a car, o firma ce se ocupa cu inchirierea de masini si care se axeaza pe nevoile oamenilor se poate spune ca are succes.

Modelul care sta la baza acestei reusite pune impreuna mai multe componenete precum:

Dorinta de reusita

In primul rand, este nevoie de aceasta dorinta pentru ca este in stransa legatura cu pasiunea, perseverenta, calitatea oferita pentru servicii si, in final, cu obtinerea succesului mult dorit.

Raportul calitate - pret

Este cunoscuta tendinta oamenilor catre "ieftin si bun". Recomandabil este sa existe o balanta intre calitatea produsului si pretul propus.

Cu cat balanta va fi mai echilibrata, bunul va deveni accesibil unei categorii mai extinse de doritori si astfel afacerea va avea mai mult success.

Spre exemplu, costurile la masini de inchiriat incep de la 80-90 lei si reprezinta o suma care poate fi achitata de un om de afaceri dar si de un bugetar.

Profesionisti si profesionalism

Este important in domeniul in care se activeaza sa existe oameni care "sa stie cu ce se mananca" si ce implica afacerea. Oamenii sunt punctele cheie ale oricarei reusite deoarece ei reusesc sau nu sa convinga restul populatiei sa le foloseasca sau nu produsele oferite.

Astfel, in cazul unei firme de inchirieri auto precum VAG24 rent a car, sunt necesari experti care sa cunoasca foarte bine masinile si totodata experti care sa se comporte frumos, deschis, empatic cu posibilii clienti, iar succesul va veni destul de rapid.

Orientare catre client

Clientii sunt cei ce platesc pentru ce au nevoie. De aceea, ei vor cauta produse sau servicii care sa le satisfaca aceste nevoi. Este important sa se studieze piata si apoi, in functie de dorinta colectiva, sa se gaseasca solutii si oferte care sa atraga cat mai multi doritori.

Diversitate

Este de la sine inteles ca oamenii nu vor avea majoritar o singura necesitate. Spre exemplu, o singura persoana are nevoie sa calatoreasca singura, dar nu i-ar conveni sa inchirieze o masina cu 8 locuri pentru ca nu are nevoie de ea.

Totodata, nici 8 persoane nu se pot inghesui intr-o masina cu 4 locuri. De aceea, diversitatea este un alt concept atribuit succesului. Pentru cazul unei singure persoane exista autoturisme mini, iar pentru 8 persoane o masina incapatoare pentru toti.

Astfel, clientul alege ce are nevoie, iar la finalul zilei si acea singura persoana dar si grupul de 8 persoane se vor declara fericiti si satisfacuti de serviciile oferite.

Maleabilitate

Un personal care face parte dintr-o afacere rigida nu poate contribui la succesul companiei pentru ca varianta corecta este undeva la mijloc. Oamenii vin cu anumite cerinte, iar pe de alta parte intreprinderea cu ale ei.

Cel mai corect este sa existe mici exceptii de la reguli, acceptate si validate de patroni pentru a putea satisface si clientii mai dificili.

Un bun exemplu poate fi transportul gratuit al automobilului de catre firma la jumatatea drumului dintre inchiriator si firma sau pana la aeroport in cazul in care se calatoreste dintr-un oras/tara straina.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 2979 ori
Citeste mai multe despreinchirieri masini Cluj rent car Cluj