Vanzarile mondiale ale Toyota Motor au crescut cu 18% in trimestrul al treilea, la 2,43 milioane de vehicule, iar grupul japonez si-a consolidat pozitia de cel mai mare producator auto la nivel mondial, in fata General Motors, liderul din 2011, transmite Bloomberg.
Livrarile Toyota au fost sustinute de cererea ridicata pentru sedanul Camry si automobilul hibrid Prius.
Constructorul japonez a vandut 2,06 milioane de vehicule in trimestrul similar din 2011.
In primele noua luni ale acestui an, vanzarile Toyota au avansat cu 28%, la 7,4 milioane de automobile.
General Motors a vandut in trimestrul al treilea 2,28 milioane de automobile si 6,95 milioane de unitati in primele noua luni, a declarat Jim Cain, purtator de cuvant al grupului american.
Grupul american a pierdut pozitia de lider de piata in 2008, in favoarea Toyota. GM a redevenit anul trecut lider mondial in functie de vanzari dupa ce productia Toyota a fost grav afectata de dezastrele naturale din Japonia si Thailanda.