Constructorul auto francez Peugeot ar putea ajunge ca in 2015 sa vanda mai multe masini in China decat in Franta, a declarat directorul general al companiei pentru operatiunile chineze, Timothy Zimmerman, citat de AFP, precizeaza Mediafax.
Peugeot vrea sa ajunga in urmatorii cinci ani, sau chiar mai devreme, la vanzari anuale de 500.000 de vehicule in China, cea mai mare piata auto din lume, potrivit Wall Street Journal. In acest an, vanzarile totale de vehicule ar putea urca la 18 milioane de unitati in China.
Livrarile anuale ale Peugeot in Franta se situeaza la 400.000 de unitati.
Zimmerman a precizat ca vanzari mai mari pe piata chineza decat pe cea franceza nu reprezinta un obiectiv strategic pentru companie, dar este un scenariu real avand in vedere avansul livrarilor pe piata chineza.
Pentru acest an, constructorul auto are ca obiectiv vanzari de 150.000 de unitati in China, fata de 112.000 de unitati in 2009.
PSA Peugeot Citroën (PSA) detine o companie comuna cu Dongfeng Motor Group, iar in acest an a semnat un acord de colaborare cu un alt producator auto chinez, Changan Automotive Group, pentru a-si extinde prezenta pe piata chineza.
China reprezinta deja a doua piata ca importanta pentru PSA.