Mercedes ofera discounturi de 3.000 de euro la achizitia modelelor sale, ceea ce arata ca Germania incepe sa cedeze in fata crizei economice.
Anul acesta, statul german a evitat declinul pietei auto din Europa, anunta Mediafax.
Discounturile oferite luna trecuta pe piata germana pentru vehiculele noi au fost in medie de 12,2%, cel mai ridicat nivel dupa 2010, potrivit publicatiei Autohaus PulsSchlang.
Stimulentele nu au reusit insa sa atraga cumparatorii, astfel ca vanzarile auto din Germania au scazut luna trecuta cu 11%.
Renault ofera un discount similar pentru modelul Megane, potrivit site-urilor auto germane, in timp ce ofertele Opel si Ford Motor depasesc 3.500 de euro in cazul automobilelor compact.
Stimulentele nu au reusit insa sa atraga cumparatorii, astfel ca vanzarile auto din Germania au scazut luna trecuta cu 11%.
Declinul pietei germane, care reprezinta 25% din piata auto europeana, ar putea cobori vanzarile de masini din Europa din acest an la cel mai redus nivel dupa 1993.
Datorita prezentei puternice pe piata germana, Volkswagen si Mercedes au rezistat mai bine scaderii vanzarilor din regiune, comparativ cu Renault, PSA Peugeot Citroen si Fiat, pana luna trecuta.
Numarul inmatricularilor de automobile noi a scazut in UE in luna septembrie cu 10,8%, la 1,09 milioane unitati, potrivit datelor asociatiei constructorilor europeni de automobile, ACEA, publicate marti.
In primele noua luni ale anului, piata UE s-a restrans cu 7,6%, la 9,36 milioane unitati.