Salariatii Dacia au reamenajat site-ul daciagroup.com in perioada 14 - 20 mai 2012. Campania teaser de relansare a generat peste un milion vizualizari.
Campania de relansare a site-ului daciagroup,com a adus in prim plan un element inedit: cei care, timp de o saptamana, au fost prezentati lucrand de zor la amenajarea noului site nu sunt figuranti, ci chiar angajati ai companiei. La filmari au participat in total sapte salariati din diverse departamente ale celor doua uzine de pe Platforma Industriala de la Mioveni, Uzina Mecanica si Sasiuri si Uzina Vehicule.
"Cel mai mult ne bucura la aceasta campanie ca am putut implica angajati Dacia, care au jucat rolurile la fel de bine ca actori profesionisti. Ideea campaniei ne-a fost propusa de agentia care a facut si noul design al site-ului daciagroup.com, iLeo", a declarat Anca Oreviceanu, Director Comunicare, Dacia.
Noul site, activ de marti, 22 mai 2012, aduce atat o noua infatisare, data de noile reguli grafice pentru comunicare digitala ale marcii Dacia, cat si o mai buna organizare si sintetizare a informatiilor, in beneficiul vizitatorilor, jurnalisti in cautare de noutati sau clienti interesati de evolutia companiei.
"Acesta este doar un prim pas in noua noastra strategie digitala. Noul daciagroup.com va oferi din ce in ce mai mult continut relevant pentru utilizatori, fie ca este vorba de informatie, galerii multimedia sau sectiuni pentru fanii marcii sau pasionatii de domeniul auto", a subliniat Anca Oreviceanu.
Site-ul daciagroup.com a fost lansat pe 3 februarie 2004 si a strans pana in prezent o mediateca cu peste 180 galerii foto si video si o arhiva de peste 450 comunicate de presa. Pe parcursul anului 2011, site-ul a inregistrat o medie lunara de peste 32.500 vizite conform SATI (Studiul de Audienta si Trafic Internet). Gandit initial ca o platforma cu informatii pentru jurnalisti, daciagroup.com are un public mult mai diversificat la ora actuala.