Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

"Rabla" nu mai este atractiva

"Rabla" nu mai este atractiva

Programul de innoire a parcului auto, cunoscut de toti ca fiind "Rabla", nu mai este atractiv pentru ca deja nu mai reprezinta o noutate si nu mai sunt doritori", a afirmat Brant Valmar, vicepresedintele APIA.

Valmar a explicat ca nevoia de mobilitate exista in continuare, dar ca este posibil ca cei care mai detin masini vechi sa nu doreasca sa le inlocuiasca.

"Vazand ce se intampla in jur, un om nu are suficiente motive sa schimbe masina veche cu una noua. Nici posibilitatea persoanelor juridice de a intra in programul Rabla nu va aduce miracole in piata. Firmele care au masini mai vechi de zece ani sunt destul de putine", a aratat Valmar.

"Piata auto si companiile din industrie s-ar descurca si fara programul "Rabla" in 2010, daca situatia economica ar fi stabila si predictibila. In acest an este posibil sa fie vandute doar jumatate din cele 60.000 de unitati alocate, a declarat vicepresedintele APIA, preluat de Mediafax.

Aceasta va insuma in 2009 circa 140.000 de autovehicule, in scadere cu peste 55% fata de 2008, ceea ce ar insemna revenirea la nivelul din 2003, potrivit estimarilor APIA.




Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 1568 ori
Citeste mai multe desprevalmar apia rabla