Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Cum sunt alesi clientii Ferrari

Cum sunt alesi clientii Ferrari

"Clientul Ferrari detine un statut inainte de a-si lua o masina de la noi", spune Camelia Bazac, manager general Forza Rossa. Nu te poti duce cu o punga de bani in showroom ca sa-ti alegi un bolid cu care sa te remarce lumea pe sosele si nici nu cumperi o masina ca s-o dai premiu la un concurs unde participantii trebuie sa-ti cumpere mai intai produsele Forza Rossa, reprezentanta oficiala a Ferrari in Romania, a primit deja comenzi si pentru masinile alocate de producator pentru 2010.

Desi vanzarile de masini noi pe piata autohtona au scazut cu peste 50%, iar dealerii tuturor marcilor isi bat capul cu strategii de a atrage orice fel de cumparator, Forza Rossa a refuzat potentiali clienti. Problema nu a fost lipsa banilor, pentru ca erau clienti porniti sa plateasca pe loc bolidul, dar comportamentul, modul ostentativ in care isi afisau banii si dorinta lor de a conduce Ferrari pentru a fi remarcati au fost motive suficient de puternice pentru a fi refuzati.

Anul acesta, in jur de 20 de romani dispusi sa "sparga" peste 150.000 de euro pe o masina de lux au iesit cu mana goala din showroom. "Clientul Ferrari este un om de afaceri de succes, avocat, implicat in media, top management in multinationale, este o persoana ce reprezinta un exemplu pentru categoria din care face parte.


Anterior trebuie sa fi acumulat o oarecare experienta in a conduce alte masini puternice. Bineinteles ca un client trebuie sa-si permita sa poata cumpara o astfel de masina, dar banii nu sunt definitorii. Un manager de succes poate deveni client Ferrari, insa cineva care vine cu o punga de bani in showroom nu poate, daca nu este «reliable», adica daca nu are un caracter puternic, nu ne putem baza pe el si se doreste doar sa epateze prin brandul nostru.


Nu vindem persoanelor care doresc sa aiba vreun beneficiu cu caracter comercial, indiferent daca este vorba de cresterea notorietatii companiei pe care o reprezinta sau a simplei sale persoane. Clientul Ferrari detine un statut inainte de a-si lua o masina de la noi", a explicat, pentru Gandul, Camelia Bazac, manager general Forza Rossa.


Bazac spune ca posesorii de Ferrari care isi cumpara masina de la reprezentanta oficiala au acelasi profil, aceleasi beneficii si acelasi statut cu orice alt client din lume. Acestia devin membri in Clubul Posesorilor de Ferrari si au posibilitatea sa mearga la evenimente organizate de producator atat pe plan local, cat si in tara de origine, sa viziteze fabrica, sa participe la baluri caritabile sau competitii sportive.


In plus, exclusiv pentru proprietari sunt organizate cursuri de pilotaj la pista de teste de la Fiorano, chiar langa fabrica Ferrari, prin care se invata tehnici de conducere sportiva si control al masinii. 



Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 4253 ori
Citeste mai multe despreclient companie ferrari reprezentanta