Modelul 350Z al celor de la Nissan are un design foarte atragator, este placut la condus si are un pret incredibil de competitiv.350Z a fost proiectat initial pentru piata americana pentru a inlocui roadster-ele 240Z si 260Z care s-au bucurat de un succes enorm in anii '60 si '70. Design-ul sau reprezinta o combinatie intre liniile clasice, cele moderne si a elementelor de ultima generatie.
Interiorul este bine construit si destul de solid, fara a da dovada de calitatea pe care o prezinta alti competitori precum Audi TT. Dar daca stam sa analizam cu atentie aceasta situatie ne dam seama ca nu conteaza prea mult pentru ca Nissan 350Z a fost construit pentru a incanta din punct de vedere al tinutei de drum.
Gratie motorului V6 de 3,5 litri si a trectiunii pe spate 350Z se descurca exceptional pe sosele. Punctul de plecare pentru dezvoltarea lui 350Z a fost modelul Porsche Boxster iar versiunea celor de la Nissan, se apropie foarte mult, din punct de vedere dinamic de concurentul german.
Directia este simtita foarte bine de catre sofer si da indicatii foarte importante asupra aderentei pe rotile din fata, in timp ce cursa foarte lunga pe care o are pedala de acceleratie poate fi utilizata pentru a doza instinctiv puterea pe care o primeste puntea spate pe viraje.
Aderenta de care da dovada 350Z se ridica la un nivel destul de ridicat. Totusi apar ceva probleme atunci cand se ruleaza in conditii extreme. De aceea, excelentul sistem de control al stabilitatii este binevenit.
Zgomotul motorului este o delectare pentru urechile pasionatilor de masini sport placandu-i sa fie supus torturii turatiilor mari. Acesta este conectat la o cutie manuala in sase trepte deosebit de precisa. Ce mai ramane de spus este ca modelul 350Z este disponibil atat in varianta coupe cat si in varianta roadster.
Masini Noi si Masini Rulate
www.directnews.ro - Topul stirilor zilei