Luni, 19 Septembrie 2011, ora 19:50
2657 citiri
Cu toata ca Tata Nano este destinata cumparatorilor saraci, producatorul a ales sa-i faca reclama printr-un model decorat cu aur, argint, rubine, perle si smaralde, conform Mediafax.
Modelul a fost prezentat astazi de catre directorul companiei, Ratan Tata, in Mumbai. Masina urmeaza sa ajunga in mai multe showroom-uri din India in urmatoarele sase luni, in orasele in care compania detine reprezentante, se arata pe blogul Wall Street Journal.
Pentru decorarea autoturismului au fost folosite 80 kg de aur, 15 kg de argint si pietre pretioase si semipretioase.
Ți-a plăcut articolul?
Vrem să producem mai multe, însă avem nevoie de susținerea ta. Orice donație contează pentru jurnalismul independent
Guvernul a aprobat o schema de ajutor de stat pentru activitati productive si pentru industria prelucratoare, o schema mult asteptata pentru mediul de afaceri, in valoare de 500 de milioane de...
Mumbai a devenit capitala asiatică cu cel mai mare număr de miliardari, depăşind Beijingul, potrivit unei liste a bogaţilor la nivel mondial, realizată de Hurun Research Institute, transmite...