Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Lexus GS: Etaleaza-ti statutul social, fara sa epatezi

Lexus GS: Etaleaza-ti statutul social, fara sa epatezi


Lexus ataca piata limuzinelor cu noul GS, o masina in care te vei simti rasfatat ca un star rock, fara ca trecatorii sa poata banui luxul in care te scalzi, cand esti la bord.

Cu alte cuvinte, iti iei un Lexus GS daca esti un iubitor de lucruri speciale, un cunoscator si o persoana informata, sigura de propria valoare, care nu mai are nimic de demonstrat celor din jur, prin simboluri clasice de etalare a statutului.

Extrem de discreta, marca japoneza ocupa un loc special in segmentul premium, individualizandu-se prin cateva elemente distincte, care ii ofera unicitate.

Principalul atu il reprezinta suprematia in ceea ce priveste revolutionarul sistem de propulsie hibrid integral Lexus Hybrid Drive, care echipeaza varianta GS 450h.

Noul model se distinge si prin confortul inegalabil la volan, calitatea materialelor si a finisajelor, atentia la detalii.

Modelul GS este un competitor redutabil in segment si in ceea ce priveste dinamica si stabilitatea masinii. La acest capitol, merita mentionat sistemul Lexus Dynamic Handling, disponibil in varianta de echipare F Sport.

Concomitent cu lansarea europeana, pe 13 iunie, Lexus Romania a lansat, pe piata noul model Lexus GS, disponibil in variantele Lexus GS 250 si Lexus GS450h, versiune integral hibrid.

Promotie speciala pentru primii cumparatori

La momentul lansarii pe piata noastra, nu exista niciun pachet special, insa reprezentantii Lexus Romania au declarat pentru Busines24 ca studiaza posibilitatea de a recompensa primii cumparatori cu o promotie speciala.

Noul model te incanta cu un design complet nou, aliniat filozofiei L-finesse, marcand evolutia fireasca a unui model care se adreseaza celor ce vor sa aiba o masina cu personalitate, dar care nu vor sa epateze.

Grila frontala reprezinta cea mai mare schimbare in partea din fata a masinii. Aceasta a devenit acum mai agresiva si confera noului model o prezenta puternica, impozanta.

Continuand linia de design implementata la modelul CT 200h, modelul dispune de o grila frontala mai lata, alcatuita dintr-o singura bucata, care face ca noul GS sa fie usor de recunoscut si integrat in familia modelelor Lexus.

Desi pastreaza aceeasi lungime ca si generatia anterioara, noul GS are consola fata cu 10 mm mai scurta, iar consola spate cu 10 mm mai lunga si este cu 30 mm mai inalta decat modelul anterior. Pentru a imbunatati stabilitatea la viteze mari, ecartamentul fata a fost crescut cu 40mm, iar ecartamentul spate cu 50 mm. Latimea vehiculului a crescut cu 20 mm.

Interior de 5 stele si cel mai mare display central montat pe o masina

Interiorul reprezinta o continuare a temei de design interior prezenta pe noua generatie de modele Lexus. Un habitaclu cu design ergonomic, construit in jurul soferului, dar care permite si pasagerilor sa se bucure de confort maxim.

Designul elegant al plansei de bord marcheaza o linie orizontala ce confera senzatia de spatiu interior marit, in timp ce finisajul usilor si al consolei centrale creeaza un spatiu sigur si placut pentru ocupanti.

Plansa de bord este divizata in doua zone distincte: o zona in care sunt afisate informatiile pe un ecran LCD de 12,3 inchi, cel mai mare din lume instalat pana acum pe un vehicul de serie, si o zona operationala, in care sunt plasate comenzile pentru diverse functii.

Fiecare aspect privitor la pozitia la volan a fost atent luat in calcul, pentru a gasi pozitia ideala a comenzilor, a maximiza spatiul si a micsora posibilitatea ca soferul sa-si piarda atentia sau sa oboseasca.

S-Flow sau cum sa consumi putina energie

Cateva tehnologii inovative sunt prezente in premiera pe noul model Lexus GS, printre acestea numarandu-se sistemul de aer conditionat "S-Flow", dotat cu tehnologia "nanoe", a doua generatie a sistemului de control Remote Touch si cel mai mare ecran multifunctional montat pana acum la un vehicul de serie.

Inovativul sistem "S-Flow" dozeaza si orienteaza fluxurile de aer din interior in functie de temperatura exterioara, numarul de ocupanti din masina si localizarea acestora, sporind eficienta energetica a vehicului.

Tehnologia "nanoe" elibereaza constant in atmosfera particule constand in ioni negativi inveliti in molecule de apa, cu rol in purificarea aerului din habitaclu, eliminarea mirosurilor neplacute, intretinerea tapiteriei, avand in acelasi timp si efect hidratant asupra pielii si parului pasagerilor.

Interiorul noului model GS ofera spatiu si confort sporit tuturor ocupantilor. Pasagerii din fata au la dispozitie mai mult spatiu pentru picioare si spatiu pentru cap crescut cu 30 mm.

Spatiul pentru genunchii pasagerilor din spate a fost crescut cu 20 mm, iar spatiul pentru cap cu 25 mm. Volumul portbagajului a fost crescut cu 30% pentru modelul GS 250 si cu peste 60% pentru modelul GS 450h, prin reproiectarea suspensiei spate si a bateriei hibrid.

Primul sedan hybrid cu doua motoare electrice

GS 450h este primul sedan premium cu tractiune spate si motor amplasat frontal, echipat cu un sistem hibrid integral cu doua motoare electrice si care beneficiaza de un motor pe benzina V6 cu ciclu Atkinson si injectie directa D-4S de ultima generatie.

A doua generatie a sistemului Lexus Hybrid Drive se bucura de multiple imbunatatiri, ce ajuta la reducerea consumului de combustibil si a emisiilor de CO2, Nox si PM, contribuind totodata la obtinerea unor performante comparabile cu cele ale motoarelor V8.

Cu o putere totala de 345 CP si acceleratie de la 0 la 100 km/h in 5,9 secunde, noul GS atinge o viteza maxima de 250 km/h. Consumul de combustibil a fost redus cu peste 23%, la numai 6 litri/100 km si emisii de CO2 de 139 g/km. Pachetul de echipare F SPORT beneficiaza de elemente exclusive de design exterior si interior si de suspensie sport.

Imbunatatirile aduse dinamicii au fost posibile prin construirea unei caroserii cu rigiditate crescuta cu 14%, o suspensie noua, frane mai puternice si tehnologii de ultima generatie, precum suspensie adaptiva variabila si sistemul Lexus Dynamic Handling.

Disponibil in varianta GS 450h F SPORT, Lexus Dynamic Handling integreaza directia asistata cu raport de multiplicare variabil (VGRS) cu DRS (Dynamic Rear Steering), cu sistemul de management integrat al dinamicii automobilului VDIM si suspensia adaptiva variabila (AVS), obtinand astfel unghiul ideal intre rotile din fata si din spate si determinand un raspuns mai rapid si mai exact al vehicului la actiunile soferului.

Noul Lexus GS este echipat cu cele mai avansate tehnologii de siguranta activa si pasiva, printre care se numara sistemele mai sus mentionate (DRS, VGRS, VDIM, AVS), sistemul de asistare la urcarea pantelor (HAC), controlul electronic al franarii (ECB, doar pentru GS 450h), 10 airbaguri - inclusiv airbag de genunchi -, sistemul Head-Up Display si sistemul de monitorizare a unghiului mort, toate acestea conferind un plus de incredere soferului.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.

Sursa: Business24
Articol citit de 2269 ori