Ferrari ofera scaune acoperite cu casmir sau exterior aurit in modele unicat, pentru clientii pretentiosi.
Programul a inceput in septembrie si va duce la cresterea pretului unui autoturism cu pana la 60%, potrivit companiei cu sediul in Maranello, Italia, citata de Bloomberg.
"Exclusivitatea materialelor si nivelul de servicii cer un pret special. Clientul are o masina 100% unica, ce ii reflecta alegerile", spune Nicola Boari, seful de marketing de la Ferrari.
Programul li se adreseaza celor pentru care o masina de 400.000 de euro si 650 de cai putere nu este destul de exclusivista.
Ferrari ofera trei game de baza: Classica, ce aduce detalii vintage inspirate de Ferrari GT, Scuderia, care se bazeaza pe materiale de inalta tehnologie ca fibra de carbon sau kevlarul si Inedita ce vine cu materiale moderne, inspirate din moda vestimentara.
Clientii care vor o masina unica trebuie sa se duca la atelierul special de la sediul din Maranello, unde un designer ii va ajuta sa-si "croiasca" autoturismul.
Ferrari cauta noi surse de venit, deoarece productia pentru 2011 este limitata la 7.000 de modele pe an, ca sa ofere exclusivitate. Castigurile vor aduce o gura de oxigen pentru grupul Fiat, ce nu reuseste sa se impuna pe segmentul lui de piata si se bazeaza pe subsidiara Ferrari.