BMW marcheaza trecerea la cea de-a 5-a generatie a modelului de succes M3 Coupe schimband sufixul. Noul BMW M4 Coupe duce mai departe povestea automobilelor sport de inalta performanta devenind baza unei noi game M.
Noul model isi face prima aparitie in ianuarie 2014, la Salonul Auto de la Detroit, urmand ca de la jumatatea anului viitor sa poata fi gasit si in reprezentantele BMW din intreaga lume.
BMW M4 Coupe este echipat cu un nou propulsor turbo cu sase cilindri, care "combina calitatile unui motor aspirat de inalta turatie cu punctele forte ale tehnologiei de turbocompresie", dupa cum sustine Friedrich Nitschke, presedintele BMW M GmbH, intr-un comunicat remis Business24.
Noul design si tehnologiile de ultima ora folosite i-au redus cu 80 de kilograme masa, fata de ultimul M3, semn ca BMW continua sa transpuna in masinile de serie caracteristicile bolizilor ce ruleaza in competitiile motorsport.
Astfel, M4 are doar 1.497 de kilograme, multumita noilor materiale folosite in sasiu si caroserie. Aripile fata si capota au fost realizate din aluminiu, in loc de otel, iar plafonul este din plastic ranforsat cu fibra de carbon.
Motorul sau de inalta turatie, de 3 litri, cu sase cilindri in linie si tehnologie M TwinPower Turbo, genereaza 431 CP, iar cuplul maxim de 550 Nm depaseste performantele modelului anterior cu 40%.
BMW M4 Coupe accelereaza de la 0 la 100 km/h in doar 4,1 secunde, cu ajutorul transimiei optionale cu dublu ambreiaj, in sapte trepte.
O alta performanta notabila este reducerea consumului si a emisiilor de CO2 cu pana la 25%.
Iata ca, desi primul model M3 a fost lansat in 1986, BMW continua sa uimeasca prin intermediul acestei game sport si isi incanta fanii si in 2014.