Ultimul model al seriei Bugatti Veyron, exemplarul cu numarul 450, va fi prezentat in martie la Salonul Auto de la Geneva, pentru a marca un deceniu de suprematie pe piata bolizilor de lux a bestiei care costa 2 milioane de euro.
Bugatti isi ia astfel adio de la o creatie de top a marcii, dar toata lumea asteapta cu surprindere sa vada ce performante mai pot scoate excentricii constructori auto din Veyron Final, relateaza revista Luxuo.
Ce-i drept, seria Bugatti Veyron nu a dezamagit pe nimeni pana acum, asa ca pentru "cantecul de lebada" se asteapta o surpriza de proportii - una care sa depaseasca chiar si performantele Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport Vitesse, cel mai rapid roadster din lume.
Ni se pregateste deci o surpriza care sa depaseasca cei 1.200 CP dezvoltati de motorul 16W al lui Grand Sport Vitesse si o ametitoare viteza de peste 408 km/h.
In 2013 si 2014, Bugatti ne-a testat gusturile cu seriile limitate Veyron GSV, fiecare dintre acestea avand exemplare care s-au vandut cu cate 2 milioane de euro.
Veyron a fost si o serie dedicata unor mari personalitati, care si-au legat direct sau indirect numele de cel al producatorului auto din Franta, cum ar fi Ettore Bugatti, fondatorul firmei, Jean, fiul sau, Jean Pierree Wimille, dublu campion la Roland Garros si Le Mans pentru constructor, dar si unul dintre prietenii apropiati ai lui Ettore.
Asadar ne putem astepta, ca la sfarsitul oricarei piese bune, ca si lansarea ultimului Veyron sa fie primita cu ropote de aplauze.