Nu o sa iti fie usor sa stergi din memorie prima impresie lasata de Donkervort D8 GTO Bare Naked Carbon Edition. Masina asamblata cu rabdare supraomeneasca de inginerii firmei olandeze depaseste si cele mai indraznete visuri ale unui pasionat de roadstere furioase.
Spre deosebire de modelul "clasic" D8 GTO, Bare Naked Carbon Edition mizeaza pe afisarea unei caroserii integral realizate din carbon, care accentueaza liniile agresive ale GTO-ului olandez, observa portalul Luxatic.
Aspect dual
Designul masinii lasa loc pentru imaginatia posesorului pentru a intra in rolul care-i convine. Donkenvoort D8 GTO poate fi in acelasi timp bolid de supererou sau de personaj negativ, gratie formei adoptate de acesta.
Propulsia este asigurata de un motor Audi 2,5 TFSI modificat pentru a scoate 400 CP.
Performantele masinii se traduc intr-un timp de acceleratie 0-100 km/h sub 3 secunde si o viteza maxima de 255 km/h.
Indeajuns pentru a nu pali de rusine in fata unui Bugatti Veyron si destul pentru un bolid destinat soselelor de viteza.
Aspectul sau agresiv este completat de folosirea fibrei de carbon in orice detaliu al masinii, de la caroserie, la rame, scaune, bord etc. Numele de Bare Naked Carbon vine de la aspectul nefinisat al fibrei de carbon in care este invelit bolidul.
Nu este un aspect de ignorat, pentru ca lipsa unui strat de vopsea face ca masina sa isi reduca destul de mult greutatea, coborand chiar sub etalonul de 700 kg al variantei standard Donkenvoort D8 GTO.
Chiar daca producatorii olandezi nu au dat nicio referinta despre pretul bolidului, trebuie sa te astepti din start la o suma destul de piperata, dat fiind faptul ca vorbim de o editie limitata si de o masina care va deveni, in scurt timp, de colectie.