In luna ianuarie, Audi isi pastreaza pozitia de lider in segmentul premium in Romania, cu un numar total de 74 de unitati livrate si o cota de piata semnificativa de 40,2 % din piata premium.
Piata premium a inregistrat o scadere a cotei la 26% din piata totala, comparativ cu aceeasi perioada a anului 2008, cand piata premium s-a situat la o cota de 35%.
De asemenea, marca Audi si-a depasit concurentii in ceea ce priveste cifra automobilelor noi, inmatriculate in Europa Occidentala. Pe tot parcursul lunii ianuarie, producatorul de automobile cu sediul la Ingolstadt a comercializat 45.124 de automobile noi in aceasta regiune, cu mult peste numarul de unitati vandute de concurentii sai principali. In luna ianuarie 2009, cota de piata a marcii celor patru inele a reprezentat 5,1% din volumul de inmatriculari de automobile noi din Europa Occidentala. Procentul pentru aceeasi luna a anului trecut a fost de 3,9%
In Romania, Audi este lider de piata: in segmentul B cu modelele A4 si A5, in segmentul C cu modelul A6 si in segmentul B-SUV cu modelul Audi Q5. Mixul de modele Audi vandute in luna ianuarie cuprinde: A3 -7 unitati, A4 – 24, A5 – 2, A6 - 8, A8 – 2 (dintre care 1 model Audi S8), TT – 1, A6 allroad quattro – 4, Q5 - 14, Q7 – 12.
Audi AG a vandut in 2008 un total de 1.003.400 de automobile, devenind astfel cel de-al treisprezecelea an-record consecutiv.
Anul acesta, marca Audi sarbatoreste implinirea a 100 de ani de existenta. Compania a fost fondata de August Horch in Zwickau la data de 16 iulie 1909, acesta numind-o dupa traducerea in limba latina a numelui sau (Horch = Audi), iar in limba romana: „asculta!”.