Primariile nedigitalizate din Romania au acum o solutie gratuita pentru a evita aglomeratia, a limita cozile formate la sediul acestora sau a elimina complet nevoia oricarei vizite facute de localnici la primarie.
Solutia vine de la compania romaneasca Zitec, care pune la dispozitia institutiilor publice trei luni de licenta gratuita pentru modulele Managementul documentelor si e-Guvernare, doua dintre modulele aplicatiei de registratura si managementul documentelor Regista.
Angajatii primariilor pot lucra de acasa, oamenii pot depune solicitari online
"Rolul Regista este sa automatizeze activitatea din administratiile locale, guvernamentale si din companii, facilitand atat o comunicare optima intre departamente, cat si pe cea dintre functionari si cetateni, pentru o rezolvare electronica, rapida si mult mai organizata a solicitarilor primite", se arata in comunicatul companiei.
Modulul Managementul documentelor este foarte util pentru institutii in aceasta perioada, incurajand lucrul de acasa al personalului acestora. Cu ajutorul modulului, functionarii pot inregistra electronic documentele, pot gestiona fluxul de lucru intre departamente, precum si transmiterea lor intre acestea.
De asemenea, verificarea stadiului de rezolvare a sarcinilor se face intr-un mod mult mai rapid si eficient.
Totodata, Regista este prima aplicatie care respecta Codul Administrativ si care faciliteaza comunicarea online dintre institutiile publice si cetateni, prin modulul... mai mult
Joi, 19 Martie 2020, ora 12:16