Cum ar fi sa intri pe YouTube si sa poti urmari serialele si emisiunile preferate de la TV? Platforma video detinuta de grupul Alphabet, din care face parte si motorul de cautare Google, ar urma sa lanseze anul viitor un astfel de serviciu.
Mai exact, e vorba de un abonament contra cost, numit Unplugged, care va oferi utilizatorilor anumite canale de televiziune, potrivit unor surse citate de The Telegraph.
Vrei YouTube fara reclama? Iata cat te costa
Proiectul, pentru care a fost deja ...citeste mai departe despre "Filme si emisiuni TV vizionate direct pe YouTube - iata cand ar fi posibil" pe Ziare.com mai mult
Joi, 05 Mai 2016, ora 10:23
YouTube, site-ul de continut video detinut de Google, a lansat proiectul canalelor platite, pe baza de abonament, care ofera clientilor, contra cost, continut de film si televiziune in regim profesionist, in concurenta cu servicii precum Netflix, transmite Bloomberg.
In faza initiala, serviciile platite vor fi disponibile in regim limitat, cu 30 de canale partenere, variind de la "Sesame Street" la "Ultimate Fighting Championship", la un pret de aproximativ 2,99 dolari pe luna pentru un canal, a anuntat YouTube intr-o conferinta.
YouTube va gazdui serviciile oferite de distribuitori, model care presupune costuri mai reduse comparativ cu Netflix, care cumpara licente de la producatorii de continut. Serviciul video al Google va reusi astfel sa evite riscurile presupuse de crearea de continut, imbogatind totodata oferta disponibila clientilor.
Primele 30 de canale platite disponibile pe YouTube fac parte dintr-un program pilot, a declarat in conferinta Malik Ducard, director in cadrul companiei.
"Acesta este numai inceputul", a afirmat el.
Toate cele 30 de canale vor oferi clientilor o perioada de proba de 14 zile, iar in unele cazuri abonamentul anual va presupune un discount.
Vanzarile generate din abonamente vor fi impartite intre YouTube si titularii canalelor, carora le va reveni cea mai mare parte din venituri.
Google incearca sa extinda sursele de venituri ale YouTube dincolo de publicitate. Compania ofera deja spre inchiriere filme de la Paramount... mai mult
Vineri, 10 Mai 2013, ora 10:55
Platforma video YouTube a anuntat luni lansarea unei serii de noi parteneriate cu scopul de a-si extinde varietatea de canale TV online specializate, cu continut de la zeci de televiziuni si companii de productie din Europa.
Grupul Google, care detine YouTube, a precizat ca lanseaza peste 60 de noi canale TV online cu continut din Marea Britanie, Germania, Franta si SUA. Noile proiecte se adauga celor 100 de canale lansate anul trecut in SUA, relateaza Associated Press.
La fel ca si primele oferte din SUA, canalele din Europa vor difuza un amestec de programe, de la cele de nisa la cele despre celebritati.
"Unele dintre canale sunt axate pe personalitati, altele vin de la parteneri total pasionati de un subiect", a declarat, intr-un interviu telefonic inaintea anuntului oficial, Ben McOwen Wilson, care administreaza parteneriatele YouTube din nordul Europei.
El a precizat ca scopul este de a-i lasa pe producatori sa vina cu programe pe care nu le pot oferi la televiziune.
Expansiunea in Europa marcheaza un nou pas in incercarea YouTube de a intra intr-un nou model de afaceri.
McQwen Wilson a precizat ca noile canale vor include programe de la BBC Wordwide - ramura comerciala a radioteleviziunii publice britanice, Endemol - compania olandeza din spatele reality-show-ului "Big Brother" si FreemantleMedia - ramura gigantului media german Bertelsmann responsabil pentru "American Idol".
El a refuzat sa spuna cat va plati YouTube pentru expansiunea in... mai mult
Luni, 08 Octombrie 2012, ora 15:18