Majoritatea romanilor sunt de parere ca informatiile importante, referitoare la recomandari si critici pertinente, le primesc din comunicarea fata in fata, doar un procent de 5% mentionand telefonul ca mijloc de transmitere word of mouth.
De asemenea, s-a remarcat o tendinta pronuntata a faptului ca romanii sunt mai critici atunci cand comunica in mediul online, in comparatie cu comunicarea directa, conform unui studiu realizat de GfK Romania, transmite un comunicat al companiei, remis Business24.ro.
In ceea ce priveste transmiterea word of mouth in mediul online, romanii utilizeaza cel mai mult messengerul, secondat de e-mail, formuri si retele de socializare.
Frecventa cu care oamenii isi exprima parerile pozitive este mai mare decat cea cu care genereaza critici, 55% dintre respondenti declarand ca nu-si amintesc cand au facut comentarii negative ultima data, in timp ce 11% dintre ei au declarat ca nu au lasat niciodata comentarii negative in legatura cu vreun produs.
Recomandarile sau comentariile negative venite din partea prietenilor, colegilor sau familiei influenteaza puternic decizia de cumparare a peste 50% dintre romani.
Gradul de influenta creste cand este vorba de servicii de sanatate si produse electronice, conform studiului GfK. mai mult
Marti, 20 Decembrie 2011, ora 13:49
Oana Scarlat, Director Marketing Asebuss Exec Edu
EXEC-EDU, companie a ASEBUSS, este unul dintre cei mai importanti jucatori pe piata programelor complexe de management si consultanta din Romania.
EXEC-EDU detine astazi cel mai variat portofoliu de programe de dezvoltare manageriala de pe piata
•Mixul clasic de comunicare nu mai este de actualitate
•Word of Mouth Marketing, o metoda eficienta si accesibila
•Word of Mouth Marketing in epoca 2.0
Cele mai importante vehicule pnetru Word of Mouth Marketing sunt reprezentate de retelele sociale, blogurile si e-mailul, a declarat Oana Scarlat, director marketing Exec-Edu.
mai mult
Miercuri, 30 Iunie 2010, ora 07:52