White Image, prima agentie de email marketing din Romania, anunta ca a ajuns in 2019 la o cifra de afaceri de peste 800.000 euro, in crestere cu 15% fata de 2018.
Totodata, compania a incheiat parteneriate cu clienti importanti din piata, cum ar fi OTP Bank, Allianz-Tiriac, Porsche Leasing, Lensa sau Oney. In aceeasi perioada, compania a oferit un volum mult mai mare de servicii de creatie si strategie. Aceasta crestere vine pe fondul dorintei clientilor de a livra un numar cat mai mare de mesaje automatizate, dar care sa iasa in evidenta pentru destinatari.
Ca perioade importante pentru acest domeniu se remarca intervalul octombrie - decembrie, cand sunt derulate principalele campanii ale anului. Black Friday a ajuns un pivot important in aceasta perioada. La polul opus este inceputul de an, intre ianuarie - martie, cand companiile isi stabilesc strategiile si bugetele pentru anul in curs. Sunt insa si cateva industrii care fac exceptie de la regula. Cea financiara si de travel, de exemplu, au o comunicare uniforma de-a lungul anului.
"Ce am observat in 2019 e ca a fost anul in care tot mai multi clienti s-au concentrat pe dezvoltarea bazelor de date calitative. Astfel, miza a fost colectarea informatiilor relevante despre fiecare abonat si a fost anul in care integrarea datelor din wearables, de care se vorbeste de ceva timp, a inceput sa devina realitate. In acest context, nu neaparat ca noutate in domeniu, ci mai degraba ca amploare, tot mai multi clienti au... mai mult
Vineri, 17 Ianuarie 2020, ora 16:41
Intr-un moment in care nici macar Google nu era cunoscut pe piata romaneasca, un tanar a decis ca vrea sa faca marketing la nivel inalt, pe cont propriu. Si-a deschis o agentie impreuna cu un coleg si, astazi, a ajuns la afaceri de 700.000 de euro, cu planuri de crestere de la an la an.
Este vorba despre Andrei Georgescu, cofondator al White Image, prima agentie de email marketing din Romania. Lansata pe piata acum 15 ani, a fost prima companie care oferea servicii ca newslettere, emailuri cu oferte, felicitari corporate, promotii si alte campanii care sunt derulate prin email.
Iata ca White Image a ajuns in ultimii doi ani sa transmita peste 2 miliarde de emailuri pentru clientii lor, iar Andrei este un exemplu de ambitie uriasa si fler antreprenorial.
Pentru inceput as vrea sa ne spuneti cateva cuvinte despre dumneavoastra.
Sunt Andrei Georgescu, la baza pasionat de marketing si publicitate, si ma pot considera rezultatul insiruirii unei serii de pasiuni care mi-au ghidat viata pana acum. In clasa a XI-a m-am hotarat sa dau la ASE pentru ca mi-a placut foarte mult economia, desi matematica nu era punctul meu forte. Dar motivatia m-a determinat ca intr-un an si jumatate sa iau toata matematica la mana si am reusit sa intru intr-o pozitie buna la ASE. Aici am descoperit marketingul in anul II si am zis ca asta vreau sa fac mai departe.
Apoi, dupa ce am inceput White Image, am descoperit frumusetea statisticilor si m-am apucat sa studiez zona de predictii. Am... mai mult
Marti, 12 Martie 2019, ora 10:50
White Image, prima agentie de email marketing din Romania, aniverseaza 15 ani de activitate, perioada in care a trecut de la statutul de pionier al pietei locale, la o companie care ajuta clientii sa trimita anual un miliard de email-uri.
Compania a trecut prin toate etapele de dezvoltare a unei piete care a pornit de la banale newslettere, la campanii de marketing extrem complexe - de la simple email-uri, la adevarate generatoare de vanzari.
Activitatea companiei a inceput in 2003, cand email marketing-ul era un concept necunoscut in Romania, iar la nivel global inca facea primii pasi. Acest an a fost crucial, pentru ca apareau si primele reglementari din domeniu, "Can Spam Law" in SUA si "Privacy and Electronic Communications Regulations" in Uniunea Europeana.
Piata din Romania a fost cu un pas in urma, dar dezvoltarea tehnologiilor si a infrastructurii de internet moderne au condus la recuperarea rapida a decalajului fata de pietele occidentale.
"Piata a evoluat de la 'De ce sa trimit emailuri cu voi, pentru ca am si eu Outlook?!', la situatia de azi in care nu cred ca exista companie care sa nu fi avut campanii de email marketing. Clientii din ecommerce aveau email marketing-ul probabil la alte canale de conversie, azi foarte multi marketeri au email marketingul drept canalul situat pe locul 2 sau 3 ca volum al vanzarilor generate, dar cu cel mai bun raport cost-conversie", explica Andrei Georgescu, cofondator White Image.
Potrivit acestuia, daca in... mai mult
Joi, 06 Decembrie 2018, ora 15:25