Planurile Uniunii Europene de reducere cu 35% a emisiilor de CO2 ale autovehiculelor noi pana in 2030 reprezinta o amenintare pentru Germania, unde industria auto are un rol important in economie, a
Grupul german Volkswagen (VW) a anuntat ca mai putine masini noi decat a estimat initial au un nivel subestimat al consumului de combustibil si al emisiilor de dioxid de carbon.
Grupul Volkswagen pregateste o decizie fara precedent in industria auto, urmand a cumpara inapoi de la clienti o parte din autoturismele implicate in scandalul emisiilor de CO2 prea mari.
Comisia Europeana (CE) le-a cerut celor 28 de state membre sa extinda investigatiile privind potentialele incalcari ale reglementarilor referitoare la emisii, dupa ce Volkswagen a anuntat, marti, ca
Printre cele 800.000 de vehicule Volkswagen care depasesc nivelul emisiilor de CO2, aproximativ 98.000 au un motor pe benzina, a declarat miercuri ministrul german al Transporturilor, Alexander
Volkswagen a transmis ca a descoperit noi nereguli, ce afecteaza in jur de 800.000 de masini din Europa.
Marile companii industriale din UE, de la afacerile cu ciment, otel si pana la cele din sectorul mase plastice, sunt in cautarea unor solutii care sa le protejeze in fata unei legislatii europene de
Abonează-te la notificările Business24.ro:
Pentru a vă abona la notificările Business24.ro apăsați butonul de sus Allow sau Permite