Grupul auto german Volkswagen a dezvaluit in data de 18 decembrie, la un eveniment intern dedicat directorilor grupului, un concept al propriul sau vehicul cu pret scazut, modelul urmand sa fie
Cea mai "fierbinte" masina din Europa este Dacia, scrie New York Times (NYT), iar analistii citati de publicatie spun ca marca romaneasca are monopol pe piata europeana a automobilelor low-cost,
Faptul ca masina cu cea mai puternica crestere a vanzarilor in Europa este o marca romaneasca spune multe despre strategiile de produs ale constructorilor auto mondiali pe pietele dezvoltate, arata
Modelul Nissan Terrano ar putea fi relansat in India iar noul SUV se va baza pe modelul Dacia Duster, a informat publicatia "Autocar India", transmite site-ul paultan.org.
Marii producatori auto muta concurenta pe segmentul low cost, pregatind mai multe lansari pentru perioada urmatoare, intr-o incercare de a recupera din pierderile incasate pe alte segmente.
Volkswagen doreste sa se extinda pe piata masinilor ieftine prin dezvoltarea unui model al carui pret s-ar situa la 6.000 - 7.000 de euro. Acesta ar urma sa intre in productie in 2015 si sa fie
In 2012 industria auto s-a caracterizat prin pierderi masive pe piata europeana si nevoia de reorientare a companiilor fie catre noi piete, fie catre noi strategii pentru a reusi sa ajunga din nou la
Cel mai mare producator auto din Europa, Volkswagen, va fabrica masini low-cost, cu preturi incepand de la 5.000 de euro, pentru pietele in dezvoltare.
Strategia de afaceri a grupului Renault include o dezvoltare a capacitatii de productie din Africa, unde se asteapta ca vanzarile marcii Dacia sa creasca vertiginos, pe fondul indepartarii populatiei
Grupul japonez Toyota nu vrea sa lanseze masini foarte ieftine pentru a-si creste vanzarile pe pietele emergente, deoarece ar pierde din profitabilitate, si va continua sa se concentreze pe clientii
Skoda vrea ca Europa sa devina locul in care afacerile sale sa fie cele mai profitabile, a anuntat CEO-ul companiei, in contextul in care majoritatea competitorilor se chinuie sa ramana pe linia de
Skoda, producatorul ceh de automobile preluat de Volkswagen dupa caderea comunismului, vrea sa se dezvolte de doua ori mai rapid decat compania-mama, devenind urmatoarea "masina populara", dupa ce
Volkswagen va lansa in curand Skoda Rapid, un model low-cost si un potential rival pentru Logan, dupa trei ani de promisiuni. Grupul german Volkswagen a anun?at de curand prin intermediul
Volkswagen (VW) intentioneaza sa inceapa in 2012 productia unui automobil low-cost, bazat pe modelul VW Polo, la fabrica sa din Kaluga, din centrul Rusiei, a declarat joi Marcus Osegowitsch,
Renault, in incercarea de a mentine pozitia pe piata europeana a automobilelor de lux, intentioneaza sa sprijine acest segment prin importuri din Coreea de Sud, strategie care ar putea fi afectata de
Constructorul auto francez Renault intentioneaza ca pe termen mediu sa ajunga la o capacitate de productie de aproape 320.000 de unitati pe an pentru modelul Duster, masina urmand a fi fabricata, in
Concurentul low-cost al Dacia Logan pe care Skoda intentioneaza sa-l lanseze peste 2-3 ani ar putea fi o versiune restilizata a modelului Octavia Tour, existand si posibilitatea inlocuirii acestei
Poate invata Detroit-ul ceva din experienta Renault de la Mioveni? Potrivit unora nu e nimic de aflat, ca nu se potriveste masina cu piata lor, insa daca ne dam un pas inapoi si ne gandim de doua ori
Salonul Auto de la Geneva reflecta din plin recesiunea economica mondiala, cresterea pretului carburantului si eforturile constructorilor auto de reducere a emisiilor poluante, in acord cu noile
Producatorul de automobile Fiat va construi o varianta a modelului Albea Sedan pentru a concura cu modelul Logan. Reprezentantii Fiat si-ar dori ca noua lor masina sa coste sub 10.000 euro. Noul
BMW, Mercedes si Audi sunt marcile preferate de romanii cu bani. Piata masinilor de lux din Romania se afla pe un trend ascendent, mult mai puternic decat cel din tarile Europei Centrale si de Est,
Producatorii se grabesc sa fabrice masini low-cost cu mult sub 10 000 de euro (14 000 de dolari) pentru a patrunde pe pietele de masa in crestere din state precum China, India si Brazilia.O serie de
Ideea unei masini fiabile, dar ieftine, pentru pietele emergente este promitatoare pentru marci precum Toyota, Fiat, NIssan sau General Motors, care spera sa atinga acelasi succes ca si Renault cu
Producatorul de camioane italian Iveco, detinut de catre Fiat, va trebui sa ia in considerare pietele de nisa, precum colectarea gunoiului, cand isi va programa extinderea pe partea de masini grele
Producatorul indian de automobile Tata Motors Ltd., cel care a produs primul sau automobil in urma cu doar zece ani, lanseaza marti cea mai ieftina masina din lume, de 2.500 de dolari, la jumatate de
Cresterea moderata a pietei auto, crize de personal in service-uri, aparitia modelului "Sandero" de la Dacia care va afecta vanzarile tuturor concurentilor, noul "Papuc" de la Dacia care nu va fura