Vola.ro a asistat peste 1.000 de pasageri sa se adapteze schimbarilor si anularilor de zboruri din ultima perioada si a recuperat pentru acestia peste 50.000 de euro de la companiile aeriene.
Cele peste 40 de persoane ce formeaza echipa de Customer Care Vola.ro lucreaza non stop la solutionarea si lamurirea tuturor pasagerilor care sunt in situatia unor zboruri spre regiunile aflate in carantina din Italia sau au semne de intrebare cu privire la calatoriile ulterioare.
"Aeroporturile din Italia sunt printre cele mai cautate si tranzitate de pasagerii romani. Fie ca mergeau in Italia pentru a-si petrece vacanta, fie ca mergeau acolo la munca sau la studii, inchiderea traficului aerian cu Italia afecteaza si foarte multi romani. Ca in fiecare situatie de genul acesta intreaga echipa Vola.ro face eforturi imense pentru a informa si pentru a asista pe cat posibil toti turistii care urmeaza sa calatoreasca in perioada urmatoare. E
ste un volum de munca foarte mare pentru care am dedicat peste 40 de colegi, cu programul de munca non stop, ca de obicei. Volumul intrebarilor primite este cu 70% mai mare fata de restul anului. Diferenta dintre un bilet de avion rezervat direct pe website-ul companiei aeriene si un bilet de avion rezervat prin Vola.ro este ca avem resursele sa comunicam mai transparent, mai rapid si sa sustinem astfel de perioade de incertitudine", a declarat Claudia Tocila, Marketing Manager Vola.ro.
Pasagerii afectati care au biletele achizitionate... mai mult
Marti, 10 Martie 2020, ora 11:38