Vlad Andries conduce trei afaceri, la doar 28 de ani, cea mai recenta fiind o investitie de 30.000 de euro cu care spera sa ajunga la "break-even" chiar la sfarsitul lui 2013.
Pasionat de Internet si capacitatea sa de a genera bani fara sa-ti impuna sa mergi zi de zi la birou, tanarul om de afaceri are in plan sa mearga mai departe, pe plan international, promovand un produs autentic romanesc: ia.
A ales un produs ce se inscrie in tendinte, anticipand astfel cererea crescuta pentru astfel de piese vestimentare, dar si care hraneste apetitul oamenilor pentru obiecte traditionale romanesti.
"(...) In foarte multe cazuri, pentru a transforma o idee intr-un business nu trebuie sa ai musai cunostinte sau studii in domeniu, ci fler si incredere in potentialul pe care aceasta il are", spune Vlad Andries, motivandu-si ideea de a vinde online iile romanesti.
"Simplitatea si frumusetea acestui articol vestimentar (ia n.r) a atras si continua sa atraga tot mai multi romani, atat din tara, cat si din afara", completeaza antreprenorul, spunand ca deocamdata cele mai consistente comezi le primeste din diaspora.
Mentorul tau in materie de business si succesul ideilor indraznete este chiar Steve Jobs, fondatorul Apple, dar si oameni precum Bill Gates, Larry Ellison, Lary Page si Sergey Brin sau Mark Zuckerberg, pe ale caror urme paseste, incet-incet.
Romanian Label este cel mai recent proiect pe care l-ati dezvoltat. Ce alte proiecte ati dezvoltat pana acum?
Ca... mai mult
Sambata, 06 Aprilie 2013, ora 00:00