In meseria mea ma intalnesc des cu oameni supusi multor presiuni profesionale, dar si personale. Oameni care se plang ca nu mai sunt eficienti, ca nu apuca sa termine tot ce au de facut intr-o zi, ca
Uneori e dificil sa acceptam ca am gresit. Nu conteaza in ce domeniu, in viata personala sau profesionala, cu aspecte mai importante sau mai putin importante, chiar nu conteza. Eul nostru stie sa se
Vi s-a intamplat sa cititi despre o teorie care sa sune poate banal, sa fiti tentat sa o ignorati si apoi practica sa va demonstreze importanta ei? Iata partea a doua a truismelor care continua sa
Nu putem imbunatati performanta unui angajat daca vom confunda individul cu problema. O varianta mai buna este sa ne uitam in mod specific la problemele pe care el/ea le intampina. De ce are nevoie
Completarea unui "To do list" este un aspect esential pentru a lucra cat mai eficient si a folosi la maxim una dintre cele mai importante resurse, timpul. Iata cateva recomandari in ceea ce priveste
V-ati intrebat vreodata ce face diferenta dintre o persoana care realizeaza mai mult decat i se cere, merge dincolo de sarcinile zilnice, este dispusa sa investeasca foarte multa energie in ceea ce
Evaluarea angajatilor este o practica extrem de raspandita, folosita peste tot pe glob, in companiile mari, mijlocii si mici. De-a lungul timpului au fost dezvoltate o multitudine de instrumente care
Am pornit in alcatuirea acestui articol de la multitudinile de lucruri pe care mi-am propus sa le fac in acest weekend, gandindu-ma ca inca o zi libera imi va fi de folos sa termin ce nu am apucat in
Pentru un antreprenor, gestionarea timpului poate fi unori simpla, alteori o adevarata provocare. Este simplu pentru ca tu decizi cum iti imparti timpul si provocator pentru ca este necesar sa fii
O preocupare reala a companiilor la inceput de drum, dar nu numai, este sa gaseasca oameni buni care sa le sprijine afacerea, sa fie dedicati si sa creasca alaturi de ei. O alta provocare este sa
In calitate de consultanti si traineri, avem ocazia sa cunoastem si sa lucram cu foarte multe companii. Desi fiecare are specificul ei si provocarile ei, noi observam si o serie de aspecte comune.