Paginile de Facebook si mesajele postate in reteaua de socializare ar putea fi vizionate direct din livingul casei tale, pe ecranul unui televizor smart, au anuntat reprezentantii companiei.
Conform CNN Money, Facebook va lansa in curand o aplicatie care va permite conectarea la retea direct de pe sistemele Apple TV, Amazon Fire TV si Samsung Smart TV, videoclipurile postate de utilizatori fiind evidentiate in mod special.
Aplicatia dedicata celor trei sisteme tv va fi lansata cat de curand, au dat asigurari reprezentantii companiei, alte sisteme urmand sa fie integrate treptat.
O astfel de mutare ar permite Facebook sa vaneze si veniturile incasate din reclame tv, in conditiile in care reteua de socializare domina deja topul canalelor publicitare din online.
Facebook a investit deja in programe care permit transmisiuni live realizate de utilizatori, a inclus un modul de cautare a clipurilor in retea, iar mai nou prospecteaza piata in cautare de materiale originale.
"Din punctul meu de vedere, transmisiunile video sunt la fel de apreciate de public ca si aplicatiile mobile. De aceea am pus sistemele video pe primul loc in randul aplicatiilor pe care le dezvoltam, cu scopul ca utilizatorii sa poata inregistra si transmite imagini live in noi moduri", a explicat Mark Zuckerberg, fondatorul companiei.
Deja inregistrarile video din retea sunt setate sa ruleze cu sunetul pornit, daca telefonul mobil nu este dat pe silent, iar de curand a incercat sa adopte si... mai mult
Miercuri, 15 Februarie 2017, ora 10:12
Twitter este inaintea Facebook si Google in domeniul publicitatii pe dispozitive mobile precum smartphone-uri si tablete, unde va obtine in acest an peste jumatate din venituri, potrivit datelor EMarketer.
Facebook a obtinut in trimestrul al doilea 41% din venituri din publicitate mobila, iar Google, operatorul celui mai folosit motor de cautare la nivel mondial, mai putin de un sfert din venituri, transmite Bloomberg.
Twitter reprezinta doar o mica parte din piata publicitatii pe dispozitive mobile, estimata in acest an la 16,7 miliarde de dolari, dar are avantajul ca s-a concentrat din timp pe acest domeniu. Acest fapt ar putea reduce temerile investitorilor legate de intentia companiei de a face o oferta publica initiala, avand in vedere ca prezenta insuficienta pe segmentul dispozitivelor mobile a afectat alte companii de Internet.
Facebook si Google, care s-au concentrat initial pe publicitatea online accesata de pe computerele personale, si-au regandit recent afacerile odata cu orientarea utilizatorilor catre smartphone-uri si tablete.
Twitter a anuntat saptamana trecuta ca a depus in conditii de confidentialitate, la comisia pentru valori mobiliare din Statele Unite (SEC), documentatia pentru listarea la bursa, una dintre cele mai anticipate din ultimii ani. Compania a fost evaluata la aproximativ 10 miliarde de dolari in cele mai recente operatiuni de finantare derulate pe piata privata. mai mult
Marti, 17 Septembrie 2013, ora 10:01
Gigantul de internet Google a incasat mai mult de jumatate din 8,8 miliarde de dolari cheltuiti anul trecut la nivel mondial pentru publicitatea destinata telefoanelor mobile, a anuntat, compania specializata eMarketer.
Cu 4,61 miliarde de dolari, Google si-a adjudecat 52,36% din aceasta piata in crestere puternica in 2012, foarte aproape in fata retelelor sociale Facebook ( 5,35%, cu 470 milioane de dolari) si Twitter (1,57%, cu 140 milioane de dolari) sau radio online Pandora (2,71% cu 240 milioane dolari), citata de AFP.
Cheltuielile cu publicitatea mobila ar trebui sa creasca puternic in acest an, la 15,82 miliarde de dolari, iar Google si-a confirmat dominatia chiar daca Facebook ar trebui sa reduca putin decalajul, prezice eMarketer.
Google ar urma sa-si creasca astfel cota de piata la 55,97%, cu 8,85 miliarde de dolari in venituri, iar Facebook la 12,90%, cu 2,04 miliarde. mai mult
Vineri, 14 Iunie 2013, ora 12:23
Veniturile online generate de zona media si divertisment vor inregistra o crestere puternica, mai ales datorita smartphone-urilor, tabletelor si noilor platforme media.
Veniturile din media si divertisment, la nivel global, vor creste cu 38% pana in 2017, pana la 2,1 trilioane de dolari, potrivit companiei Pricewaterhouse Coopers, citata de MediaPost.
Veniturile generate din aceasta zona au fost de 1,7 trilioane de dolari in 2012.
Statele Unite continua sa fie cea mai mare piata media din lume, cu o crestere anuala de 4,8% si cu o valoare estimata pana la 632 de miliarde de dolari pana in 2017, in crestere de la 500 de miliarde de dolari, valoare atinsa in 2012.
Unul dintre motivele majore ale acestei cresteri se datoreaza zonei de media digitala, care va acapara 43% din totalul achizitiilor media din Statele Unite, in crestere cu 31% fata de 2012.
America Latina va fi a doua cea mai mare piata media la nivel global, cu o crestere de 10,6% pana in 2017. Piata media din regiunea Asia-Pacific va inregistra o crestere de doar 6,5%.
Potrivit specialistilor Pricewaterhouse Coopers, anul viitor veniturile generate prin intermediul Internetului vor inseamna 259 de miliarde dedolarsi.
Veniturile generate prin intermediul platformelor de publicitate pe mobil vor inregistra o crestere anuala de 27%, pana la o valoare de 27 de miliarde de dolari in 2017, ceea ce va insemna 15% din totalul veniturilor din publicitatea de pe Internet. mai mult
Vineri, 07 Iunie 2013, ora 17:33
Piata de publicitate pe telefonul mobil din Romania, a carei valoare a fost estimata la 10 milioane de euro pentru acest an, va creste cu pana la 30%, in contextul in care Google si Facebook si-au crescut substantial veniturile din publicitateain perioada 2012-2013.
"Atat Google, cat si Facebook, vor avea un impact puternic asupra pietei locale, care se va simti mai ales in 2014. Prin urmare o crestere cu 20-30% nu ar fi exclusa", a declarat pentru Business24 Dan Virtopeanu, managing partner in cadrul agentiei Breeze Mobile, parte a Leo Burnett Group Romania.
Acesta estimase la inceputul anului ca piata de publicitate pe telefonul mobil va ajunge anul acesta la valoarea de 10 milioane de euro, in conditiile in care la nivel national erau intre 15 si 16 milioane de utilizatori unici de telefonie mobila.
"Google si-a crescut de patru ori veniturile din publicitatea pe mobil in ultimul an, iar Facebook vine foarte puternic din urma", spune Dan Virtopeanu.
La nivel global, analistii au estimat ca Facebook va inregistra anul acesta vanzari de 1,53 de miliarde de dolari din publicitatea pe telefoul mobil, in crestere de la 470 de milioane de dolari, suma incasata in 2011. Facebook ar putea ajunge la venituri de 2,7 miliarde de dolari in 2014, pe acest segment.
Google nu ofera date specifice in ceea ce priveste veniturile incasate din publicitea pe telefonul mobil dar, la nivel general, compania are un business de opt miliarde de dolari, venituri generate de... mai mult
Joi, 11 Aprilie 2013, ora 12:36
Directorul executiv al Facebook, Mark Zuckerberg, a oferit primul interviu de cand Facebook s-a listat la bursa. El a afirmat ca listarea a fost dezamagitoare si a explicat cum va recupera Facebook pierderile.
"Peformanta actiunilor a fost, evident, dezamagitoare. Ne pasa de actionari, iar promisiunea pe care am facut-o a fost ca vom face ca lumea sa fie mult mai deschisa si mai conectata.
Vom construi valoare pe termen lung. In urmatorii 3-5 ani, cea mai mare intrebare va fi cum ne vom descurca pe segmentul mobil", a declarat Mark Zuckerberg in cadrul unui interviu realizat de catre TechCrunch.
Seful Facebook a afirmat ca segmentul mobil este una dintre marile oportunitati ale companiei si ca va ajunge sa genereze venituri din publicitate mai mari decat cele obtinute in prezent de Facebook din segmentul PC.
Mark Zuckerberg a vrut sa clarifice "neintelegerea" aparuta printre utilizatorii care cred ca Facebook nu poate genera venituri din publicitatea oferita prin intermediul telefonului mobil.
El a subliniat faptul ca, in acest moment, in lume exista mai multi utilizatori de telefoane mobile decat utilizatori de PC-uri.
"Vedem deja faptul ca utilizatorii mobili se transforma tot mai mult in utilizatori zilnici ai Facebook", a spus Mark Zuckerberg.
Directorul Facebook a admis faptul ca strategia de dezvoltare a Facebook pe segmentul telefoniei mobile a inregistrat si pasi gresiti. Unul dintre acesti pasi a fost strategia de dezvoltare prioritara pe care... mai mult
Miercuri, 12 Septembrie 2012, ora 12:44
Listarea Facebook, cenzura pe care Twitter o impune la unele postari si rezultatele slabe ale gigantului Google anunta mari schimbari in web. Zilele haotice si totodata idealiste ale internetului sunt pe sfarsite.
Vechiul Internet unde Google a prosperat isi "trage ultima suflare". Tot mai des in aceste zile ne logam pe Facebook sau pe contul de Amazon, iar din ce in ce mai multi internauti folosesc smartphone-ul pentru a-si descarca o aplicatie, lasand in urma motorul de cautare Google.
Investitorii se pregatesc sa parieze pe marii castigatori ai internetului. Actiunile Amazon au crescut cu 11% de la inceputul anului, cifrele Apple se invarte in jurul unor valori asemanatoare, spre deosebire de Google care a pierdut 13% la inceputul lunii ianuarie. Analistii din piata nu privesc cu ochi buni evolutia gigantilor in noua era a internetului si se tem ca declinul Google a inceput.
Modelul de business al Google depinde de modul in care va evolua internetul
Potrivit studiilor majoritatea miliardelor Google le primeste din publicitate, In cazul in care vechiul web isi va schimba forma, afacerile Google isi vor pierde din valoare.
In momentul in care Google a raportat rezultatele financiare in urma cu doua saptamani, investitorii au observat scadrea costului pe clic pe care Google o percepe agentiilor de publicitate. Principalul motiv pentru luarea acestei decizii este legat de concurenta care vine din urma: Facebook, Amazon si Apple.
Daca ne uitam la Facebook,... mai mult
Miercuri, 01 Februarie 2012, ora 18:48