Rezultatele campaniei de reduceri Black Friday au inceput sa fie anuntate de principalii retaileri, vanzarile acestora apropiindu-se de 50 de milioane de euro.
Black Friday a adus anul acesta vanzari duble ca volum, pentru cei mai multi retaileri. Practic, cam tot ce a fost scos la vanzare cu reduceri s-a vandut, de la autoturisme scumpe, la tablete no name.
Multe magazine din Romania incep reducerile de Black Friday inaintea evenimentului, "furand" startul in incercarea de a atrage cati mai multi cumparatori. Dupa ce Black Friday a devenit tot mai
Compania japoneza Sharp va deschide pana la finele lunii septembrie un birou in Romania, ale carui obiective sunt pe termen mediu atingerea unei cote de 5% pe piata produselor electronice si vanzari
Chiar daca Apple este compania care a beneficiat de cea mai mare atentie si faima in ultimii ani, incet, incet, unul dintre competitorii sai principali, Samsung, si-a facut simtita prezenta in
Black Friday 2012, cea mai asteptata zi din an de reduceri, a generat vanzari chiar si de 30 de ori mai mari decat in mod normal, pentru comercianti. Cea mai mare campanie de marketing din an,
Cele mai mari vanzari din piata de electronice din Romania, in trimestrul trei, le-au inregistrat sectoarele Telecom, Imprimante si Multifunctionale si Electronice, potrivit unui studiu GfK.
Vanzarile de electronice au crescut in 2011 cu 8,6% fata de anul anterior si au atins valoarea de 293 milioane euro, fiind sustinute de promotiile continue de pe piata si de o rata scazuta de
LG Electronics, Samsung Electronics si Lenovo Group au generat o adevarata competitie la preturile televizoarelor, iar noile modele prezentate la CES 2012 si asocierea cu Google sau Facebook ar putea
Abonează-te la notificările Business24.ro:
Pentru a vă abona la notificările Business24.ro apăsați butonul de sus Allow sau Permite