Cu o existenta de 70 de ani, afacerea Sony a influentat generatii la rand prin productii cinematografice, gadgeturi, muzica si alte servicii. Afacerea era axata initial pe reparatiile radiourilor si avea locatia intr-o cladire deteriorata de bombe. In anii 50 au primit licenta pentru tranzistoarele Bell cu functii militare la acea vreme, fapt ce a luat forma utilizarii in comunicatii.
Sony Ericsson a avut o evolutie marcanta inregistrata pana in anul 2008, cand rivalul Apple i-a prelut locul. S-a incercat faza Xperia, cu revenirea pe piata a smartphone-urilor midrange si entry level. Totusi intrebarea este - daca nu au vanzari insemnate in domeniul telefoanelor, cum continua aceasta afacere?
Raspunsul este unul relativ simplu si se regaseste in eficienta senzorilor de imagine si a camerelor foto. Majoritatea brandurilor de top utilizeaza camerele foto in dispozitivele lor. Chiar daca nu este o firma renumita pentru telefoanele actuale, acestia s-au orientat spre optimizarea si inovatiile tehnologice din alte ramuri.
Senzorul IMX586, cel mai recent proiect al celor de la Sony promite o imbunatatire semnificativa a calitatii imaginii printr-o rezolutie ce ajunge la 48 de megapixeli. Insa calitatea imaginii nu are legatura doar cu megapixelii deoarece pixelii mai mici provoaca o luminozitate si o colorare neuniforma a imaginii.
Producatorii Sony au rezolvat aceasta problema utilizand filtre Bayer pentru culori si semnalele a patru pixeli adiacenti care... mai mult
Joi, 11 Iulie 2019, ora 14:11
Compania Sony nu sta prea bine la capitolul vanzari de telefoane si televizoare. Reprezentantii firmei intentioneaza sa produca mai putine asemenea dispozitive, in favoarea celor PlayStation.
Rezultatele financiare recente anuntate de Sony nu sunt deloc imbucuratoare. Ele arata ca vanzarile slabe de telefoane au sters aproape complet profiturile obtinute din comercializarea PlayStation 4, informeaza Engadget.
Directorul executiv, Hiroki Totoki, a vorbit recent la o conferinta de profil a investitorilor si a spus ca se va face tot posibilul pentru a reduce aceste pierderi inregistrate de compania sa. Estimarile specialistilor in domeniu indica faptul ca pierderea va fi de 1,7 miliarde de ...citeste mai departe despre "Anunt surprinzator facut de compania Sony" pe Ziare.com mai mult
Miercuri, 26 Noiembrie 2014, ora 10:33
Vanzarile Sony au crescut cu 13% in trimestrul incheiat la 30 iunie, la 17 miliarde de dolari, iar profitul producatorului japonez de electronice a depasit estimarile analistilor, datorita reducerii costurilor, noilor smartphone-uri lansate si deprecierii yenului.
Profitul net al Sony a fost de 35 milioane de dolari in primul trimestru al anului fiscal 2013-2014, fata de o pierdere de aproximativ 260 milioane de dolari in perioada corespunzatoare din 2012, potrivit unui comunicat transmis joi de grup.
Sony si-a majorat cu 5,3% prognoza privind veniturile pentru anul fiscal 2013-2014, anticipand noi efecte pozitive datorate deprecierii yenului, insa a redus estimarile referitor la vanzarile de televizoare si camere digitale, transmite Bloomberg.
Ce planuri mai are Sony pentru 2013
Compania va lansa in acest an consola de jocuri video PlayStation 4, sperand la cresterea profitabilitatii in contextul concurentei dure de pe pietele televizoarelor, smartphone-urilor si tabletelor.
Actiunile Sony au urcat joi la Tokyo cu 1,7% si s-au dublat ca valoare de la inceputul acestui an.
Fondul de investitii Third Point LLC, care controleaza apoximativ 6,9% din actiunile Sony, cere companiei sa vanda pana la 20% din activele in domeniul de entertainment intr-o oferta publica initiala, pentru a imbunatati performantele companiei si pentru a atrage finantare in vederea revigorarii afacerilor cu electronice.
Conducerea Sony a obiectat fata de propunerea Third Point LLC... mai mult
Joi, 01 August 2013, ora 12:08
Sony Romania estimeaza ca va ajunge la finalul acestui an la o cota de piata de aproximativ 5% in volum din sectorul laptop-urilor, fata de nivelul de 4,2 - 4,3% la sfarsitul anului trecut, a declarat, luni, directorul de marketing al companiei Mircea Stoicescu.
"In primele noua luni, vanzarile Sony Romania au mers bine, in linie cu estimarile de la inceptul anului. Estimez ca vom atinge obiectivul propus pentru sfarsitul acestui an, si anume atingerea unei cote de 5% din piata laptop-urilor, de la 4,2-4,3% in 2011", a spus Stoicescu.
Acesta a adaugat ca, din punct de vedere valoric, Sony are o cota de 8% din piata laptop-urilor, in conditiile in care cel mai ieftin produs Sony, de circa 2.100 lei, este mai scump decat media produselor vandute pe acest segment de piata, care costa circa 2.000 lei.
Sony a lansat luni in Romania noua gama de laptop-uri VAIO, care sunt dotate cu ecran tactil si noul sistem de operare Windows 8.
Sony a lansat in Romania noua linie Vaio: Cum vrea sa cucereasca piata mai mult
Luni, 22 Octombrie 2012, ora 16:58
Sony Ericsson a raportat, joi, pierderi de 207 milioane de dolari pentru trimestrul patru, suma reflectand competitia acerba, eroziunea preturilor si efectele restructurarilor.
Raportul trimestrial este, cel mai probabil, ultimul inainte ca Sony Corp sa preia controlul deplin asupra companiei, scrie The Wall Street Journal.
In cele trei luni incheiate in 31 decembrie, vanzarile Sony Ericsson a ajuns la 1.66 miliarde de dolari, de la vanzarile de 1,97 miliarde de dolari. inregistrate in aceeasi perioada a anului trecut. Competitia intensa, eroziunea pietei si costurile de restructurare a contribuit la o pierdere neta de 207 de milioane de dolari in acest trimestru, de la un profit de 8 milioane de dolari, in trimestrul anterior.
"Rezultatele noastre din trimestrul patru au reflectat competitia acerba, conditiile macroeconomice nefavorabile si efectele dezastrului natural din Thailanda", a declarat Bert Nordberg, CEO-ul companiei, intr-un comunicat.
Pierderea a aavut cel mai puternic impact asupra Ericsson, cel mai mare furnizor de retea din lume, care detine 50% din Sony Ericsson. Rezultatele din aceasta asociere ii vor reduce rezultatele financiare pana la 160,7 milioane de dolari, pentru trimestrul patru. mai mult
Joi, 19 Ianuarie 2012, ora 11:56
Sony a vandut peste 6,5 milioane de console in perioada sarbatorilor de iarna, a anuntati marti compania.
Sony Computer Entertainment a anuntat ca a vantu 6,5 milioane de console PlayStation 2, 3, PSP si Vita in intreaga lume in perioada cuprinsa intre 21 noiembrie si 5 ianuarie, scrie TechCrunch.
Compania a vandut 500.000 de unitati de PlayStation Vita, cel mai nou produs al companiei, lansat exclusiv in Asia la inceputul lunii decembrie. Peste 3,9 milioane de console PS3 au ajuns in casele consumatorilor in doar o luna, Sony declarand ca cifra pe intregul an s-ar putea ridica la 15 milioane de unitati.
Peste 1,6 milioane de console handheld PSP si 1,7 milioane PlayStation Moves au fost vandute, de asemenea, in aceasta perioada. mai mult
Marti, 10 Ianuarie 2012, ora 11:54
Sony a reusit sa vanda in Japonia 321.400 de unitati PlayStatin Vita in doar doua zile de la lansare, potrivit firmei de cercetare Enterbrain.
Rivalul Sony, Nintendo, a vandut ceva mai multe console 3D, in primele doua zile de la lansar, pana la 371.000 de unitati. Totusi, vanzarile de 3D-uri au incetinit dupa cateva saptamani de la lansare, fortand Nintendo sa reduca din pret si sa taie din profitul pentru anul viitor, potrivit Reuters.
Sony incearca sa evite o situatie similara si are in oferta 24 de jocuri pentru Vita. Oficialii companiei admit insa ca adevarata provocare va fi mentinerea vanzarilor in urmatorii ani.
Fanii din Japonia s-au inghesuit sambata la lansarea Sony PlayStation Vita, care se va lansa in Statele Unite si in Europa in luna februarie din 2012.
Modelul anterior de consola portabila al Sony, PS Portable, s-a vandut in 166.000 de unitati in primele zile de vanzare, in 2004. Pana in prezent, PS Portable s-a vandut in 73 de milioane de unitati. mai mult
Marti, 20 Decembrie 2011, ora 10:47
Sony Corp se chinuie sa revina dupa profit, dupa ce a inregistrat pierderi patru semestre consecutiv. In strategia sa sunt prevazute mai multe metode care sa revitalizeze vanzarile, printre care orientarea catre segmentul echipamentelor medicale.
"Odata cu imbatranirea populatiei, cererea pentru echipamente medicale va creste", sustine Hiroshi Yoshioka, vicepresedinte executiv in cadrul Sony, citat de Bloomberg.
Compania va aloca mai multa atentie acestui segment, ca parte a unui plan ce prevede dublarea vanzarilor, pana la 1,3 miliarde de dolari, in urmatorii cinci ani, a mai explicat oficialul Sony.
Directorul Executiv, Howard Sony, a precizat ca vrea o impulsionare a vanzarilor, dupa ce scaderea preturilor inregistrata pe segmentul televizoarelor a afectat serios profitul grupului.
Producatorul jocurilor video PlayStation si al computerelor Vaio a cumparat, in luna septembrie, Micronics Inc, pentru a accelera cercetarea in domeniul produselor de ingrijire a sanatatii. In aceasta luna, Sony a prezentat, la o expozitie de profil din Japonia o dioda organica.
Producatorul de electronice a obtinut o crestere usoara a actiunilor, pe bursa din Yokyo, cu 2.3%, ceea ce inseamna 1,363 yeni/actiune. In acest an, actiunile au cazut cu 53%, un declin puternic, comparat cu perioada similara de anul trecut, cand cazusera cu doar 19%.
Sony anticipeaza o scadere a profitului anual de aproximativ 90 de miliarde de yeni, pe fondul scaderilor inregistrate pe segmentul... mai mult
Luni, 28 Noiembrie 2011, ora 12:00
Sony a renuntat la obiectivul de a obtine profit in acest an din vanzarile de televizoare, Panasonic anticipeaza acentuarea declinului preturilor in trimestrul patru, iar Samsung Electronics si LG Electroncs se asteapta la o concurenta acerba catre sfarsitul anului, transmite Bloomberg, citat de Mediafax.Prognozele celor patru mari producatori de televizoane semnaleaza ca sectorul de profil nu va reusi sa profite de trimestrul patru, in care in mod traditional au loc cele mai mari vanzari, unii analisti anticipand ca preturile ar putea scadea cu pana la 25% in 2010.
Grupuri cum sunt Microsoft si Intel se bazeaza tot mai mult pe cererea din sectorul corporatist, populatia fiind reticenta la cumparaturi.
"In acest sezon de Craciun va avea loc un razboi al preturilor. Intreaga strategie din acest an se rezuma la a vinde mai repede si mai ieftin", a declarat Tsutomu Yamada, analist la kabu.com Securities din Tokyo.
Fabricantii de televizoare au mizat in acest an ca televizoarele cu ecrane LED sau cele 3D vor preveni declinul anual al preturilor de 20%-25%, dar sperantele nu s-au materializat din cauza cresterii pesimismului cumparatorilor.
Sony si-a redus estimarile privind profitul diviziei de electronice care fabrica televizoare, intrucat vanzarile de televizoare Bravia si 3D vor fi sub asteptari.
Grupul a majorat prognoza pentru profitul net al grupului, cu 17%, la 70 miliarde yeni (867 milioane dolari), ca urmare a castigurilor din jocuri si computere.
Panasonic nu isi... mai mult
Vineri, 29 Octombrie 2010, ora 16:47